بورس پرس
1401/03/18
00:00
شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸ و ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی اعلام شد

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸ و ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی توسط دو سهامدار عمده در بازار اول معاملات فرابورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تعاونی مسکن کارکنان بانک دی (سهامی خاص) در نظر دارد بلوک ۸ درصدی سهام شرکت بیمه دی را بطور عمده و نقد از طریق بازار اول معاملات فرابورس به فروش برساند.


به این ترتیب، مقرر شده ۴۷۶ میلیون سهم در نماد "ودی ۴" روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از طریق کارگزاری بانک دی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۶۴۵ تومان، قیمت پایه کل ۳۰۷ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۳۰.۷ میلیارد تومان تعیین شده است.


کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰درصد قیمت پایه کل را بصورت نقد یا ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و یا به شرکت مذکور تحویل داده و تاییدیه را به معاونت نظارت بازار فرابورس ارائه دهد.


همچنین گروه مالی دی به وکالت از بانک دی در نظر دارد بلوک ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی را بطور عمده و نقد از طریق بازار اول معاملات فرابورس به فروش برساند.


براین اساس، مقرر شده ۱۶۴ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۳۴۸ سهم در نماد "ودی ۴" روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از طریق کارگزاری بانک دی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۶۴۵ تومان، قیمت پایه کل ۱۰۶.۳ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱۰.۶ میلیارد تومان تعیین شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0