آکادمی هلاکوئی
1399/10/23
13:40
استلار (XLM) در میان ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار گرفت

پس از توافق بنیاد توسعه استلار با دولت…

پس از توافق بنیاد توسعه استلار با دولت اوکراین، رمزارز استلار شاهد حرکات قیمتی عمده ای بوده است.


طبق اطلاعات وب سایت ردیابی رمزنگاری CoinGecko ، رمزارز استلار (XLM) از نظر ارزش بازار هم اکنون به نهمین رمزارز بزرگ بازار کریپتو تبدیل شده و از بایننس کوین و چینلینک پیشی گرفته است. در زمان نوشتن این مطلب، ارزش بازار استلار به ۶.۶ میلیارد دلار رسیده و این در حالیست که ارزش بازار چین لینک و بایننس کوین به ترتیب ۶.۱ و ۵.۸ میلیارد دلار است.


بازگشت استلار به لیست ۱۰ رمزارز برتر زمانی رخ داده است که بر اساس شاخص قیمتی کوین تلگراف، این رمزارز افزایش سهموی ۸۰ درصدی در طی ۷ روز را تجربه کرده است. در زمان نگارش این مطلب، XLM با قیمت ۰.۳۰۲ دلار و با یک افزایش ۲۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته معامله می شود.


XLM همچنین طی سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. طبق داده های CoinGecko ، استلار بازدهی بیش از ۵۰۰ درصد بر اساس مقیاس سال به سال را نشان داده است.


همانطور که قبلا نیز گزارش شد ، استلار اخیرا در نبرد شبکه های پرداخت بلاکچین در برابر ریپل به پیروزی رسید. این اتفاق اندکی پس از آن صورت گرفت که بنیاد توسعه استلار در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی ۹۹) با دولت اوکراین توافق کرد تا در توسعه اکوسیستم دارایی دیجیتال جدید از جمله ارز دیجیتال بانک مرکزی با این کشور همکاری کند. این مشارکت بلافاصله منجر به رشد گسترده XLM شد و در روز ۵ ژانویه (۱۶ دی ۹۹) ۳۰ درصد سودآوری داشت.


استلار علیرغم رالی مداوم، هنوز از بالاترین سطح خود یعنی ۰.۷۸ دلار در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۳ دی ۹۶) فاصله دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: Cointelgeraph


انتهای خبر

0
0