بورسینه
1399/11/13
09:52
در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خر...

در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #سپیدار، #تاصیکو و #کلوند به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۲۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #سمگا، #گدنا و #کدما در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۵۰میلیارد تومان (۵۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۴۰میلیارد تومان (۳۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف #سپیدار سیستم آسیا به ۱۸.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۰۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش ۲۰۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۳درصد از دو هزار و ۹۹۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۶۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0