آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
10:20
تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه ۱۴ شهریور

رمزارز اولانچ (AVAX) در ۱۹ آگوست(۲۸ مرداد)به داخل…

رمزارز اولانچ (AVAX) در ۱۹ آگوست(۲۸ مرداد)به داخل کانال موازی وارد شد اما نتوانست به روند بازیابی خود ادامه دهد. عقب نشینی این رمزارز منجر به کاهش ۲۶ درصدی قیمت آن شد و در اثر آن ، کف نوسان ۱۷.۴۶ دلاری شکل گرفت. اولانچ از آن زمان به بعد ، جهت خود در بازار را از دست داده و در داخل یک الگوی مثلث متقارن رنج می زند.


از آنجایی که قیمت بیت کوین در مسیر کاهش به سمت کف های قیمتی در حدود سطح ۱۹,۵۱۱ دلاری قرار دارد، آلت کوین ها نیز از این حرکت پیروی خواهند کرد. در صورتی که قیمت اولانچ به زیر حمایت مثلت متقارن برسد ، این منجر به سقوط ۱۷درصدی قیمت به سطح ۱۵.۷۵ دلاری خواهد شد.


از این رو ، سرمایه گذاران باید در آینده نزدیک به دنبال نشانه هایی باشند که بر اساس آنها، وارد پوزیشن شورت شوند. با رسیدن این آلت کوین به کف قیمتی پایین تر از کف نوسانی ۴ سپتامبر(۱۳ شهریور) در ۱۸.۷۰ دلار ، روند نزولی AVAX مورد تایید قرار می گیرد.


AVAXPERP 2022 09 05 10 37 03 637979519032404975 300x171 - تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه 14 شهریور

نمودار روزانه جفت ارز AVAX/USDT علیرغم اینکه شرایط برای قیمت AVAX ، خرسی به نظر میرسد ، اما شرایط می تواند تغییر کند. در صورتی که با افزایش فشار فروش ، کندلی روزانه در بالای سطح ۲۰.۱۶ دلاری بسته شود ، فشار خرسی در بازار کاهش خواهد یافت. اگر گاوها بتوانند این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند ، دورنگار خرسی مذکور باطل خواهد شد. در نتیجه ، اولانچ در مسیر رشد احتمالی به سمت سطح ۲۲.۴۳ دلاری و حتی سطح ۲۵.۳۲ دلاری قرار می گیرد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و م سئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0