نود اقتصادی
1401/06/04
09:01
🔴 رقم تخلفات فولاد مبارکه تقریبا نیمی از رقم پول‌های بلوکه شده در عراق است ▪️علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم در گفتگو با «نود اقتصادی...

🔴 رقم تخلفات فولاد مبارکه تقریبا نیمی از رقم پول‌های بلوکه شده در عراق است



▪️علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم در گفتگو با «نود اقتصادی» با انتقاد از مصاحبه اخیر رئیس و نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه مبنی بر تایید نکردن این گزارش گفت: متاسفانه اعضای هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه حاضر به قبول مسئولیت خود در این گزارش نیستند و با تایید نکردن آن از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.



▪️بالاخره چه کسی باید مسئولیت این گزارش را قبول کند؟ اگر گزارش نقطه مبهی دارد باید برای مردم بازگو شود. نمی‌توان به راحتی کل این گزارش را زیر سوال برد.



▪️متاسفانه نظارت‌ها بر فولاد مبارکه زمانی کاهش یافت که اسم خصوصی روی آن گذاشتند در حالی که مدیرعامل آن با نظر وزیر صمت تعیین می شود. همچنین سهام شرکت متعلق به بخش‌های دولتی مانند شستا و ایمیدرو است.



▪️بنده قبلا که در مجلس حضور داشتم تخلفات فولاد مبارکه اعم از به کارگیری بازنشستگان و قراردادهای پیمان کاری را به مراجع ذیل صلاح اعلام کردم ولی کسی در خصوص آن‌ها ترتیب اثر نداد.



▪️رقمی که برای تخلفات اعلام شده ۳ میلیارد دلار است که بسیار سنگین قلمداد می‌شود. همین الان پول‌های بلوکه شده ما در کره جنوبی ۷ میلیارد دلار و در عراق ۲ میلیارد دلار است.



✅ کانال آخرین اخبار و تحلیل‌های روز اقتصاد ایران↙️



🆔 https://telegram.me/joinchat/EZnefD۹kO۸xINJK_Z۵xVqQ

انتهای خبر

0
0