آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
17:40
تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS)؛ سه شنبه ۲۳ شهریور

اکسی اینفینیتی (AXS) از ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) ،دو…

اکسی اینفینیتی (AXS) از ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) ،دو کف و سه سقف نوسانی در نمودار ۴ ساعته خود ایجاد کرده است. با اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند ، یک الگوی مثلث صعودی حاصل می شود. این الگوی تکنینکال صعود ۱۳درصدی AXS به ۸۰.۲۳ دلار را پیش بینی می کند. تارگت مذکور با محاسبه فاصله بین اولین سقف و کف نوسانی به علاوه نقطه مقاومت ۷۰.۶۰ دلاری به دست می آید.


بنابراین ، در جهت رسیدن به این تارگت ، گاوها باید از این سد مقاومتی بگذرند و آنرا به سطح حمایتی تبدیل کنند. پس از آن می توانند فرصت افزایش سریع قیمت را امتحان کنند.


طی این روند صعودی ، قیمت از سطح فعلی ،۲۰ درصد رشد می کند. اگرچه ۸۰.۲۳ دلار مانع عرضه سختی است ، اما با افزایش فشار خرید، امکان عبور اکسی اینفینیتی از آن دور از انتظار نیست. با عبور از این مقاومت ، این آلت کوین به سقف نوسان ۸۵.۱۵ دلاری افزایش خواهد یافت.


AXSUSD 2021 09 14 14 31 13 637672103717849927 300x170 - تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS)؛ سه شنبه 23 شهریور

نمودار ۴ ساعته جفت ارز AXS/USDT از سوی دیگر، اگر خریداران نتوانند قیمت اکسی اینفینیتی را به سطح مقاومت ۷۰.۶۰ دلاری برسانند ، نشان دهنده مومنتوم ضعیف گاوی است که با فشار فروش قدرتمندی همراه شده است. چنین تحولی ، AXS را در جهت مخالف قرار می دهد.


با بسته شدن کندلی ۴ ساعته زیر ۶۱.۱۳ دلار ،قیمت به کف پایین تری کاهش خواهد یافت و در نتیجه ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


در این صورت ، قیمت اکسی اینفینیتی می تواند به تارگت پایین ۵۷.۹۲ دلار ویا کف قیمت ۵۶.۴۵ دلاری خود در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) عقب نشینی کند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0