آکادمی هلاکوئی
1401/03/05
10:30
همزمان با افزایش تقاضا، قیمت مونرو در یک هفته بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت

همزمان با افزایش تقاضا برای “کوین های حریم…

همزمان با افزایش تقاضا برای “کوین های حریم خصوصی”، مونرو و سایر ارزهای دیجیتالی که یک تجربه کاربری ناشناس و ایمن را در بلاک چین ارائه می دهند با افزایش ارزش خود روبرو هستند. برای مثال، طی هفت روز گذشته، XMR با وجود اصلاحات مداوم در بازار کریپتو، تقریبا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.


همانطور که از داده ها مشخص است، XMR تقریبا حرکات بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال در بازار را نادیده گرفته و طی دو هفته گذشته بدون هیچ ارتباطی با آنها حرکت کرده است. علیرغم اصلاحی در حدود ۶۰ درصد که در مقطعی مشاهده شد، XMR تقریبا نیمی از ضرری که از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) تاکنون متحمل شده بود را جبران کرده است.


علیرغم حرکت در یک روند نزولی کلی، XMR یکی از دارایی‌هایی است که به دلیل پایین‌ترین سطوح همبستگی با بیت‌کوین، عملکرد بهتری در بازار نشان داده است.


پیش از این، لایت‌کوین، به‌روزرسانی جدیدی را در شبکه خود راه اندازی کرده بود که قابلیت تراکنش‌های ناشناس را به این بلاک چین وارد می کرد. بسیاری از صرافی‌های متمرکز نگرانی‌های خود از این به‌روزرسانی جدید را ابراز کردند و به کاربران هشدار دادند که تراکنش‌های ارسال شده به صرافی‌ها را با استفاده از فناوری جدید پردازش نخواهند کرد.


در همین حال، مونرو همیشه از محبوبیت کمی در صرافی های ارزهای دیجیتال برخوردار بوده است، زیرا قابلیت مونرو در ارسال تراکنش های ناشناس، دائما با مشکلات نظارتی مواجه بوده است، چرا این همین قابلیت باعث محبوبیت فوق العاده آن در بین مجرمان و برای پولشویی شده است.


در زمان نگارش این مطلب، مونرو با موفقیت مقاومت ۲۰۰ دلاری را شکسته و اکنون با قیمتی در حدود ۲۰۵ دلار معامله می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0