رمزارز نیوز
1401/05/26
13:00
رشد اتریوم کلاسیک چه ربطی به به‌روزرسانی اتریوم دارد؟

اتریوم کلاسیک (ETC) در آستانه به‌روزرسانی ادغام شبکه اتریوم، شاهد یک رشد بیش از ۱۰۰ درصدی در ارزش کل… مطالعه مطلب ...

اتریوم کلاسیک (ETC) در آستانه به‌روزرسانی ادغام شبکه اتریوم، شاهد یک رشد بیش از ۱۰۰ درصدی در ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده یا TVL خود بوده است.


اتریوم کلاسیک، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در دو ماه گذشته بوده است. TVL این شبکه در ماه جولای، ۱۵۸ درصد افزایش یافت. بر اساس داده‌های DeFiLlama، این رقم که در روز اول جولای ۹۳۲۱۳ دلار بود، در روز ۳۱ جولای به ۲۴۱۳۸۸ دلار رسید. این افزایش، عمدتا مربوط به افزایش ارزش دارایی‌های قفل‌شده در برنامه‌های غیرمتمرکز این اکوسیستم است.


صرافی غیرمتمرکز HebeSwap که بیشترین TVL را در اتریوم کلاسیک دارد، در ماه گذشته، بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است. صرافی دیگری به نام ETCswap نیز نقش مهمی در افزایش TVL ایفا کرده است.


اتریوم کلاسیک ماه جولای را با قیمت ۱۴٫۹۳ دلار شروع کرد، سپس به بالاترین قیمت ماهانه خود یعنی ۴۴٫۹۷ دلار رسید. این ارز دیجیتال پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۱۳٫۴۸ دلار را نیز در این ماه تجربه کرد و در نهایت با ۳۶٫۴۵ دلار جولای را به پایان رساند. به طور کلی، یک افزایش ۱۴۴ درصدی بین قیمت ابتدایی و قیمت پایانی آن در ماه جولای دیده می‌شود.


در زمان انتشار این خبر، اتریوم کلاسیک در محدوده ۴۲ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲٫۵ درصد رشد دارد.


انتهای خبر

0
0