بتاسهم
1400/12/23
12:06
مجمع #ثمسکن در این مجمع عنوان شد: ✅ سود آوری شرکت در حوزه عملیات اصلی خود 53 درصد رشد را نشان میدهد اما به دلیل وضعیت بازار سرمایه 120 میلیارد ...

مجمع


#ثمسکن



در این مجمع عنوان شد:


✅ سود آوری شرکت در حوزه عملیات اصلی خود ۵۳ درصد رشد را نشان میدهد اما به دلیل وضعیت بازار سرمایه ۱۲۰ میلیارد کمتر از سال گذشته فروش سهم داشته است که در نهایت منجر به کاهش ۲۲ سود در صورت مالی شرکت شده است.



✅ امسال تسهیلات بیشتری دریافت شده است که البته در حوزه بازپرداخت ها نیز اقدامات مثبتی صورت گرفته شده است. همچنین تامین از بورس نیز رشد یافته است.



✅ طی سال های اخیر تلاش هایی در جهت کاهش سود موثر صورت گرفته است که اکنون این نرخ به حدود ۱۹ درصد رسیده است.



✅چند مورد افزایش سرمایه در برنامه های شرکت است که از جمله آن ها ۱۸۰ میلیارد تومان از طریق سود انباشته، افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها، افزایش سرمایه از مطالبات از حال آورده نقدیو مطالبات حال شده که این مورد پس از مصوبه رفع موانع تولید رخ داده است.



✅ دو پرونده حقوقی مشکل دار طی سال مالی اخیر حل شد.



✅ در نهایت در خصوص برنامه های آتی شرکت بیان شد که به عنوان اولین برنامه، ثجنوب برای عرضه شدن در بورس در حال طی کردن فرآیندهای اداری است. همچنین سه شرکت دیگر نیز در برنامه عرضه اولیه قرار دارند که آن ها نیز پیگیری خواهند شد.



✅ شرکت قصد سرمایه گذاری در پروژه های شاخص با سودآوری بالا را در برنامه دارد. همچنین شرکت قصد مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را دارد البته این موضوع به شرطی که سودآوری طرح ها در بررسی ها تایید شوند کلید خواهد خورد



انتهای خبر

0
0