بتاسهم
1401/02/25
09:40
مجمع #کاذر 📌به گزارش همفکران مجمع نویت دوم عمومی عادی سالیانه شرکت نسوز آذر در روز جاری با حضور ۴۴.۵۸ درصدی سهامداران در حال برگزاری است و اهم ن...

مجمع


#کاذر



📌به گزارش همفکران مجمع نویت دوم عمومی عادی سالیانه شرکت نسوز آذر در روز جاری با حضور ۴۴.۵۸ درصدی سهامداران در حال برگزاری است و اهم نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:



✅ انجام پروژه کوره دعوا با پیشرفت ۹۹ درصد عملیات فیزیکی و افزایش حاشیه سود عملیاتی شرکت نسبت به سال قبل و تولید آجر دولومیتی ویژه جهت شرکت فولاد خوزستان بر کاهش ضایعات آجرهای دولومیتی و مصرف مجدد ضایعات به وجود آمده در تولید محصولات و افزایش مبلغ فروش نسبت به سال قبل از مهمترین دستاوردهای سال ۱۴۰۰ است.



✅ کسب پیشتازی در بازار خاورمیانه به عنوان یک شرکت نسوز برتر با دستیابی به تولید ۹۰,۰۰۰تومان و صادرات ۵ هزار تن یکی از چشم اندازهای برنامه استراتژیک شرکت برای ۵ سال آینده است.



✅ تکمیل و راه اندازی پروژه کوره دوار، خرید دو دستگاه پرس در جهت تولید محصولات شکل دار، تنوع بخشی محصولات و ارائه خدمات با استفاده از فناوری روز دنیا، انجام پروژه توسعه در شرکت تکافو، شناسایی ظرفیت‌های خالی و بالقوه و توسعه شرکت و راهکارهای امکان افزایش ارائه تولید و خدمت و همکاری با کارخانه های فولاد سازی و شرکای تجاری در خصوص نوآوری‌ها از برنامه‌های آینده شرکت است.



انتهای خبر

0
0