بتاسهم
1401/02/20
10:57
مجمع #سصوفی 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در روز جاری با حضور بیش از ۶۷ درصد صاحبان سهام و نمایندگان قانو...

مجمع


#سصوفی



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در روز جاری با حضور بیش از ۶۷ درصد صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅ظرفیت تولید سیمان در روز ۷۰۰۰ تن است.



✅ میزان سرمایه گذاری های انجام شده و طرح های تعریف شده که در آینده به بهره برداری می رسد در منطقه شمال غرب کشور در استان آذربایجان غربی و شهر اردبیل پروژه های احداث واحد تولید سیمان تعیین شده که تا حدودی پیشرفت داشته ولی با شرایط کنونی حاکم بر بازار سیمان بهره برداری از واحدهای تولیدی مذکور دور از ذهن است و خبر های بدست آمده حاکی از تغییر کاربری شرکت های مذکور است.



✅ پیش بینی تقاضای آتی محصول و بررسی مازاد و کسری تقاضای آتی با در نظر گرفتن چرخ ها: چنانچه گشایش جدید در بازار مسکن و افزایش پروژه های عمرانی در سطح کشور و منطقه صورت نپذیرد در شرایط فعلی بازار به نظر می‌رسد در سال‌های آینده صنایع سیمانی از نظر وضعیت تولید و فروش شرایط خوبی را نداشته و اکثرا با کسری تقاضا مواجه شوند.



✅ طراحی سیمان های جدید برای پاسخ به نیازها و خواسته های مشتریان و عرضه هفتگی محصولات با توجه به نیاز بازار و کنترل وضعیت مانده تعهدات شرکت و گسترش بازارهای فروش محصولات با انجام اقدامات بازاریابی بخشی از سیاست ها و برنامه های شرکت در حوزه فروش است.



✅ ارائه کلیه محصولات شرکت در بورس کالا و شفاف سازی قیمتها با توجه به عرضه سیمان در بورس کالا، جلب نظر مشتریان در راستای ارائه محصولات با کیفیت و مقبول مشتریان از دیگر برنامه های آتی سصوفی است.



✅ تاکید بر استفاده حداکثری از ماشین آلات معدنی خود شرکت جهت کاهش و بهای مواد مصرفی، کنترل سربار و سایر هزینه های قابل کنترل با استقرار کمیته کاهش بهای تمام شده و کنترل هزینه های قطعات و لوازم مصرفی با خرید های با کیفیت و قیمت مناسب سیاست های شرکت در حوزه بهای تمام شده خوانده شد.



✅ استفاده حداکثری از تخفیفات و طرح های تشویقی شرکت برق و مدیریت زمان کارکرد ماشین آلات و تعمیرات و نگهداری با برنامه و روزانه ماشین آلات و تجهیزات جهت جلوگیری از هزینه تعمیرات اضافی از دیگر برنامه های شرکت در سال جدید است.



انتهای خبر

0
0