سنا
1400/03/25
12:55
سود "هرمز" ۲۴۷ درصد افزایش یافت

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۲۴۷ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۲۵۵ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ۲۵ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد .


شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره یاد شده، مبلغ ۵۲ هزار و ۲۷ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴۷ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۲۷۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۵۷ هزار و ۵۷۷ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۵۹ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۹ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "هرمز" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۰۰ ریال و سود خالص را ۱۵ هزار و یک میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۲۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۷۹ ریال و سود خالص ۵۱ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0