آکادمی هلاکوئی
1400/10/16
10:50
تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC)؛ پنج شنبه ۱۶ دی

رمزارز پالی‌گان (MATIC) روز گذشته ، پنجم ژانویه(۱۵…

رمزارز پالی‌گان (MATIC) روز گذشته ، پنجم ژانویه(۱۵ دی) ،تقریبا ۱۸ درصد کاهش یافت و طی سقوط اخیر ، قیمت به زیر SMA ۵۰ روزه در ۲.۱۴ دلار سقوط کرد. علیرغم اینکه پالی‌گان به بالای آن بازیابی شد ، اما هم اکنون درحال امتحان این مانع است که به وسیله آن ، جهش یابد.


با توجه به روند صعودی MATIC از ۱۹ ژوئیه(۲۸ تیر) ، افزایش فشار خرید در حدود ۲.۱۴ دلار محتمل به نظر میرسد. بنابراین، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که پالی‌گان از این سطح ، به میزان ۱۵ درصد افزایش یابد و سد مقاومت ۲.۴۷ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.


روند صعودی این آلت کوین به شدت وابسته به شرایط بازار است. در صورت افزایش سفارشات خرید، می‌توان انتظار ادامه روند صعودی را داشت. در چنین شرایطی، قیمت MATIC می تواند به سطح مقاومت ۲.۷۰ دلاری برسد که در مجموع ، ۲۵ درصد رشد می کند.


MATICPERP 2022 01 06 08 16 42 637770344944786076 300x170 - تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC)؛ پنج شنبه 16 دی

نمودار ۱ روزه جفت ارز MATIC/USDT


از سوی دیگر، اگر قیمت MATIC با کندلی چهار ساعته ،زیر SMA ۵۰ روزه در ۲.۱۴ دلار ،بسته شود ، این حاکی از افزایش فعالیت فروشندگان در بازار است. پس از آن ، سطح روانی ۲ دلار مورد امتحان قرار می گیرد. در برخی از شرایط ، SMA ۱۰۰ روزه در ۱.۸۶ دلار ،دنبال خواهد شد.


کاهش پالی‌گان به زیر سطح ۱.۸۶ دلاری و ایحاد کف قیمتی پایینتر از آن ،سناریوی صعودی را باطل می‌کند. بدین ترتیب ، قیمت MATIC در مسیر کاهش به سمت SMA ۲۰۰ روزه در ۱.۵۳ دلار ،قرار می گیرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0