رمزارز نیوز
1401/06/15
11:00
حضور دوباره ایلان ماسک در تلویزیون؛ آیا دوج کوین دوباره پرواز خواهد کرد؟

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک (Elon Musk) قرار است با ظاهر شدن مجدد در تلویزیون خود را معرض توجهات بیشتری نسبت… مطالعه مطلب ...

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک (Elon Musk) قرار است با ظاهر شدن مجدد در تلویزیون خود را معرض توجهات بیشتری نسبت به توییتر قرار دهد. او برای اولین بار در ماه می ۲۰۲۱ در برنامه SNL، در تلویزیون آمریکا ظاهر شد و با اشاره به ارز دیجیتال موردعلاقه‌اش یعنی دوج کوین (DOGE)، آن را در مرکز توجه‌ها قرار داد.


اکنون نیز از او دعوت شده تا در برنامه‌ای به میزبانی کریس راک (Chris Rock)، کمدین مشهور آمریکایی، شرکت کند. ماسک در توییت اخیر خود از راک برای دعوتش تشکر کرده است. درصورتی‌که او مجددا در این برنامه به دوج کوین اشاره کند، برای جامعه این ارز دیجیتال بسیار غافلگیرکننده و مهم خواهد بود.


کریس راک، پس از آنکه در مراسم اسکار سال گذشته در پی شوخی با همسر ویل اسمیت از او سیلی خورد، در مرکز توجهات قرار گرفت. او اخیرا عذرخواهی اسمیت را که در قالب یک پیام ویدئویی منتشر شده بود، در برنامه SNL رد کرد.


سال گذشته، زمانی که ماسک در برنامه SNL چندین بار به دوج کوین اشاره کرد، قیمت این میم کوین به قله تاریخی خود یعنی ۰٫۷۳۷۶ دلار رسید که تا به امروز دست‌نخورده باقی مانده است. در آن زمان، ارزش بازار این ارز دیجیتال، تنها طی ۲۴ ساعت ۱۰ میلیارد دلار اضافه شد و از مرز ۹۳ میلیارد دلار عبور کرد. عددی که تا دو سال پیش از آن به بیت کوین اختصاص داشت.


ماسک در برنامه SNL، خودش را با اشاره به یک رمان معروف از ماریو پوزو و فیلم ساخته‌شده از روی آن، DogeFather (پدر دوج کوین) نامیده بود.


انتهای خبر

0
0