آکادمی هلاکوئی
1401/03/28
22:40
پلتفرم TronDAO اصرار دارد که اتصال USDD با دلار آمریکا در زیر ۰/۹۷ دلار قطع نشده است

پلتفرم TronDAO یک پرسش و پاسخ کوتاه در…

پلتفرم TronDAO یک پرسش و پاسخ کوتاه در مورد وضعیت ذخایر پشتیبان USDD و برنامه های لازم برای سالم نگه داشتن اکوسیستم نقدینگی خود به اشتراک گذاشت.


خیر، اتصال USDD با دلار قطع نشده است


نمایندگان TronDAO در حساب رسمی توییتر خود تاکید کردند که افت مداوم ارزش USDD به زیر ۰/۹۷ دلار نباید به عنوان قطع اتصال آن دلار آمریکا (de-peg) تعبیر شود.


چنین نوساناتی به دلیل نوسانات اجتناب ناپذیر بازار است، زیرا USDD یک استیبل کوین غیرمتمرکز است که توسط ضرابخانه بانکی و موجودی های بازخرید پشتیبانی نمی‌شود. به این ترتیب، نرخ نوسان بازار در حدود ۳ درصد برای این محصول قابل قبول است.


پس از تزریق نقدینگی اخیر، وثیقه استیبل کوین غیرمتمرکز USDD عملا به بیشترین حد در بخش Web۳ رسید. در حال حاضر، این استیبل کوین توسط یک استخر نقدینگی با ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰ USDC و ۱۰,۸۷۴,۵۶۶,۱۷۶ ترون و ۱۴,۰۴۰/۶ بیت کوین و ۱۴۰,۰۱۳,۸۸۶ تتر پشتیبانی می‌شود.


به این ترتیب، نرخ وثیقه USDD بیش از ۳۲۰٪ است. در همان زمان، برخی از پوزیشن های USDD و TRX آن در بحبوحه افزایش نوسانات لیکوئید شدند.


همکاری با صرافی های متمرکز و غیر متمرکز در راه است


امروز، ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۸ خرداد)، قیمت USDD به ۰/۹۸ دلار رسید و دوباره به زیر ۰/۹۶۵ دلار سقوط کرد. TronDAO تاکید می‌کند که با وجود چنین نوساناتی، TRON DAO Reserve دارای ترازنامه “بسیار سالمی” است.


استخرهای USDD روی پروتکل Sun.io DeFi بیش از ۲۰۰ میلیون دلار نقدینگی دارند که برای عملکرد عادی آن بیش از حد کافی است.


به گفته تیم TronDAO، به این ترتیب، TronDAO قرار است همکاری های جدیدی را با خدمات معاملات ارزهای دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز به دست آورد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0