بورسینه
1399/07/22
10:09
🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۷۶میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشا...

🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۷۶میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۵۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #گشان، #حکشتی و #وملی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه بین المللی پدیده شاندیز۳۰۴میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #وآیند، #شپنا و #دی در نوبت انتظار است.


🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۷۳میلیارد تومان (۶۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۲۱میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (#لکما) به ۳.۸ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۷میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده های نفتی» با تقاضای خرید ۲۴۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۴۱ درصد از پنج هزار و ۴۰۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۷ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0