ایبنا
1400/09/14
13:48
حمایت بانک رفاه از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و فرهنگیان

بانک رفاه کارگران در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۹ هزار میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح اساتید به جامعه اساتید کشور پرداخت کرده است.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، از جمله طرح‌های تسهیلاتی این بانک طرح "کرامت" است که جامعه هدف آن را مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، تشکیل می‌دهند. بانک در ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۱.۵۸۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب این طرح پرداخت کرده است که به واسطه شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، عموما به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.



بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک سلامت‌محور همچنین با هدف حمایت از فعالان حوزه سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر ۵.۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح "مهر سلامت" به واجدین شرایط پرداخت کرده است.



این گزارش می‌افزاید، از دیگر طرح‌های فعال حوزه اعتباری بانک رفاه طرح "اساتید" است که با هدف حمایت تسهیلاتی از جامعه اساتید کشور اجرایی می‌شود. بانک در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۹ هزار میلیون ریال تسهیلات در قالب این طرح به جامعه اساتید کشور پرداخت کرده است.



لازم به ذکر است، طرح‌های "ربیع رفاه" ، "رفاه‌سازان"، "سودمند"، "حامی پذیرندگان رفاه"، "بورس کالا و انرژی" و.... از دیگر طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران هستند که با هدف حمایت اعتباری از بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دانشگاهی و... اجرایی می‌شوند.

انتهای خبر

0
0