رمزارز نیوز
1401/06/27
10:30
کدام رمزارزها با کارمزد صفر معامله می‌شوند؟

در راستای حذف کارمزدهای معاملاتی در برخی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال، صرافی Gate.io نیز اخیرا اعلام کرده که… مطالعه مطلب ...

در راستای حذف کارمزدهای معاملاتی در برخی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال، صرافی Gate.io نیز اخیرا اعلام کرده که تمام جفت‌های معاملاتی USD (دلار آمریکا) اکنون با کارمزد صفر ارائه می‌شوند. این حذف کارمزدها برای بیش از ۵۰ جفت معاملاتی اسپات USD، از جمله ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و غیره، اعمال خواهند شد.


استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا مانند USDC، TUSD، PAX، BUSD و موارد دیگر را نیز می‌توان بدون نیاز به تبدیل و بدون کارمزد میکر (maker) یا تیکر (taker)، به عنوان جفت‌های اسپات USD معامله کرد. با توجه به اینکه استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا، رایج‌ترین استیبل کوین‌های معامله‌شده در بازار هستند، حذف کارمزد آنها به ارزان‌تر شدن معاملات بسیار کمک می‌کند.


صرافی Gate.io که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد، یکی از پیشگامان صنعت ارزهای دیجیتال است. این تیم، اکوسیستم جامعی را ایجاد کرده که شامل صرافی ارزهای دیجیتال، بلاکچین عمومی، امور مالی غیرمتمرکز، تحقیق و تجزیه و تحلیل، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، خدمات کیف پول، آزمایشگاه‌های شتاب‌دهنده استارتاپ‌ها و غیره، است. این صرافی که به طور مداوم به عنوان یکی از ۱۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال بر اساس نقدینگی و حجم معاملات رتبه‌بندی می‌شود، به بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.


انتهای خبر

0
0