آکادمی هلاکوئی
1400/04/30
13:59
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۳۰ تیر)

بیت کوین به ۳۰ هزار دلار بازگشت دیروز…

بیت کوین به ۳۰ هزار دلار بازگشت


دیروز حرکات نامطلوب چند روزه قیمت بیت کوین به اوج خود رسید. این دارایی قبلا در عرض کمتر از یک هفته، چند هزار دلار از ارزش خود را از دست داده و به حدود ۳۱۰۰۰ دلار رسیده بود. پس از آن، اوضاع سریعا بدتر شد و قیمت به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و در عرض چند ساعت به پایین ترین سطح روزانه خود یعنی در حدود ۲۹۰۰۰ دلار رسید.


این پایین ترین مارک قیمتی BTC از اواخر ژوئن (اواسط تیر) تاکنون بود. با این حال، گاوها در این مرحله وارد عمل شدند و مسیر حرکت این ارز را معکوس کردند. بیت کوین با بازیابی نسبی سطوح قبلی، امروز توانست از مرز ۳۰۰۰۰ دلار عبور کند.


جلسه بازیابی آلتکوین ها


گذشته از BTC، بیشتر کوین های جایگزین نیز دیروز به شدت متحمل ضرر شدند. اتریوم به زیر ۱۷۲۰ دلار رسید که کمترین قیمت آن در یک ماه اخیر بود. هرچند، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، پس از این افت قیمت، واکنش مثبتی نشان داده و تا بالای ۱۰۰ دلار افزایش یافت. در نتیجه این نوسانات، اتر (ETH) در حال حاضر بالاتر از ۱۸۵۰ دلار قرار گرفته است.


بایننس کوین نیز با بیشترین کاهش چند هفته ای خود روبرو شد، اما افزایش ۵ درصدی بعد از آن، این دارایی را به ۲۸۰ دلار رساند. در مقیاس ۲۴ ساعته، سایر آلتکوین های بزرگ بازار مانند Cardano (۶٪) ، Ripple (۲.۵٪) ، Dogecoin (۷٪) ، Polkadot (۷٪) ، Uniswap (۴.۵٪) ، Bitcoin Cash (۴.۵٪) ، Litecoin (۴.۵٪) ، Solana (۱۰٪) ، و Chainlink (۵.۵٪).نیز به رنگ سبز هستند.


جالب اینجاست که توکن (RUNE) متعلق به THORChain که کمتر از یک هفته پیش هک شده بود، با افزایش ۲۲ درصدی خود، امروز چشمگیرترین عملکرد بین ۱۰۰ ارز برتر بازار را نشان داد.


بازار 30 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (30 تیر)

Quant (۱۹٪) ، Polygon (۱۸٪) ، Axie Infinity (۱۷٪) ، Dash (۱۵٪) ، Compound (۱۳٪) و FTX Token (۱۱٪) نیز به دنبال آن واقع می شوند. گفتنی است که افزایش قیمت FTT فقط یک روز پس از افزایش ۹۰۰ میلیون دلاری سرمایه توسط صرافی پشتیبان این ارز اتفاق افتاد.


ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده نیز با ۷۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز، به ۱.۲۵۰ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0