آکادمی هلاکوئی
1401/05/03
20:00
آپتوس لبز ۱۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرد که بیش از دو برابر ارزش گذاری است

آپتوس لبز(Aptos Labs)، توسعه‌دهنده بلاک چین لایه ۱،…

آپتوس لبز(Aptos Labs)، توسعه‌دهنده بلاک چین لایه ۱، سری سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری را برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های خود در فضای وب ۳ انجام داده است، و این امر اشتهای سرمایه‌گذاری ریسک پذیر را برای استارت‌آپ‌های نوظهور متمرکز بر کریپتو برجسته می‌کند.


سری تامین مالی توسط بخش های ریسک پذیر FTX Ventures و Jump Crypto با مشارکت از اندرسون هوروویتز(Andreessen Horowitz)، فرانکلین تمپلتون(Franklin Templeton) ، آپولو(Apollo) و Circle Ventures انجام شد. به گفته بلومبرگ، سری تامین مالی ارزش استارت آپ را بیش از دو برابر کرد که تا مارس(اسفند ۱۴۰۰) بیش از یک میلیارد دلار بود.


Aptos توسط کارمندان سابق متا ،مو شیخ(Mo Shaikh) و اوری چینگ(Avery Ching) راه اندازی شد. بنیانگذاران همچنین نقشی در پیشبرد پروژه شکست خورده Diem مارک زاکربرگ داشتند. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، انجمن Diem و شرکت های تابعه آن در فوریه سال جاری(بهمن ۱۴۰۰) فعالیت خود را متوقف کردند و متا برای فروش مالکیت معنوی و سایر دارایی های پروژه اقدام کرد.


در یک نگاه، ۱۴.۶۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در سه ماهه دوم تغییر بزرگی نسبت به ۱۴.۶۶ دلار سرمایه گذاری شده در سه ماهه اول نیست، اما در واقع سرمایه گذاری متاورس، وب۳ و دیفای را در اختیار گرفت.


همانطور که بلومبرگ گزارش داد، بلاک چین Aptos از زبان برنامه نویسی Diem به نام Move استفاده می کند که طبق گزارش ها، تراکنش ها را ارزان تر و کارآمدتر می کند. Mysten Labs، یکی دیگر از پروژه های بلاک چین که طبق Diem درست شد است و از زبان برنامه نویسی Move نیز استفاده می کند. Mysten Labs سری سرمایه گذاری ۳۶ میلیون دلاری را در دسامبر ۲۰۲۱(دی ۱۴۰۰) انجام داده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0