رمزارز نیوز
1401/06/31
13:30
سوزانده شدن ۱۰۰ میلیون ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت!

پس از اجرای تغییر پارامتر مالیات ترا کلاسیک (LUNC)، توسط صرافی‌های کوکوین و بایننس، تعداد توکن‌های سوزانده شده… مطالعه مطلب ...

پس از اجرای تغییر پارامتر مالیات ترا کلاسیک (LUNC)، توسط صرافی‌های کوکوین و بایننس، تعداد توکن‌های سوزانده شده پس از اعمال مالیات بر سپرده‌ها و برداشت‌ها توسط این صرافی‌ها افزایش یافته است.


طبق گزارش‌ها، این صرافی‌ها پس از اعمال تغییر پارامتر مالیاتی، بیش از ۷۰ میلیون توکن LUNC را سوزانده‌اند. بیشتر این حجم احتمالا مربوط به صرافی کوکوین بوده است. لازم به ذکر است که تا ۱۳ ساعت قبل از اجرای این تغییر، تنها ۱۸ میلیون توکن سوزانده شده بود.


با تغییر این پارامتر، ۱٫۲ درصد مالیات از همه تراکنش‌های زنجیره دریافت می‌کند. این مالیات به کیف پول Terra Burn ارسال می‌شود تا عرضه اضافی توکن‌های ترا‌کلاسیک کاهش و ارزش آن‌ها افزایش یابد.


در حال حاضر، بیش از ۱۰۰ میلیون توکن ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است. از زمان فعال شدن تغییر مذکور، ۸۰ میلیون توکن در ۲۱ سپتامبر و ۲۳ میلیون نیز امروز، سوزانده شده‌اند. هدف جامعه، کاهش عرضه تراکلاسیک، از ۶٫۹ تریلیون توکن به ۱۰ میلیارد است.


بر اساس تخمین‌ها، اگر حجم هفتگی LUNC حدود یک تریلیون باقی بماند، با اعمال مالیات ۱٫۲ درصدی، می‌توان هر هفته، ۱۴ میلیارد، هر ماه ۶۰ میلیارد و سالانه ۷۲۰ میلیارد از این توکن را سوزاند.


انتهای خبر

0
0