آکادمی هلاکوئی
1400/06/04
23:40
پیوستن بارت ویسمن به عنوان مشاور سرمایه گذاری اصلی به APENFT!

بارت ویسمن (Barrett Wissman)، رئیس موسسه هنرمندان IMG…

بارت ویسمن (Barrett Wissman)، رئیس موسسه هنرمندان IMG و مدیر Two Pillar Management، فرایند آوردن شاهکارهای سطح جهانی به پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین را هماهنگ خواهد کرد.


بارت ویسمن به عنوان مشاور سرمایه گذاری APENFT منصوب می شود


بر اساس اعلامیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است، بارت ویسمن، به عنوان مشاور سرمایه گذاری جدید به پلتفرم کلکسیون دیجیتال APENFT Foundation ملحق می شود.


APENFT - پیوستن بارت ویسمن به عنوان مشاور سرمایه گذاری اصلی به APENFT!

در این نقش، آقای ویسمن استراتژی هایی را برای تیم APENFT تدوین و اجرا می کند که بر مینت و تجارت NFT های مرتبط با نقاشی های هنرمندان برتر، متمرکز است.


تا به امروز، این بنیاد به سفارش و خرید آثار بیپل، پیکاسو، وارهول، باسکیات، پاک، فایوویسی و کاوس پرداخته است. همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، APENFT با رویداد اخیر سوزاندن NFT خود، که بزرگترین خبر در تاریخ این بخش بود، خبرساز شد.


در ۲۰ جولای ۲۰۲۱ (۲۹ تیر)،APENFT مبلغ ۲.۵۲ میلیون دلار از توکن های اصلی NFT اصلی خود را از بین برد.


ساخت مجموعه هنری دیجیتال شاخص


تحت رهبری بارت ویسمن، APENFT به پرورش مجموعه آثار هنری خود و حمایت از ایجاد مرکز رشدی برای توسعه و ارتقاء هنرمندان NFT در مراحل اولیه، ادامه خواهد داد.


جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار پلتفرم بلاک چین ترون (TRX) و حامی APENFT، بر اهمیت انتصاب آقای ویسمن برای پیشرفت بنیاد و صنعت NFT تاکید می کند:


“داشتن فردی از با استعداد بارت ویسمن به عنوان مشاور، یک نقطه عطف مهم برای APENFT میباشد.”


همچنین ، APENFT قصد دارد برای ارتقاء NFT در سراسر جهان، با گروهی از موزه ها و موسسات فرهنگی درجه یک، وارد مشارکت استراتژیک بلند مدت شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0