آکادمی هلاکوئی
1401/06/24
20:00
توسعه‌دهنده دوج کوین پیامی را برای کسب و کارها دارد

کاربری در توییتر با نام مستعار «Dogecoin designer»،…

کاربری در توییتر با نام مستعار «Dogecoin designer»، که در بخش بیوگرافی خود ادعا می‌کند واقعا یک طراح گرافیکی برای بنیاد دوج کوین است، تصمیم گرفته «پیامی را به همه برندها و کسب و کارهای موجود» ارسال کند. این پیام در مورد DOGE است.


«در عرض چند ساعت تمام شد»


این کاربر به توییت اخیر ایلان ماسک (Elon Musk) اشاره کرده که در آن رئیس تسلا و بزرگترین حامی دوج کوین لینکی را از «سوت سایبرتراک» به اشتراک گذاشته و فقط می‌توان آن را با دوج کوین خریداری کرد.


«Dogecoin designer» در توییت خود تاکید کرد که موجودی این سوت تنها در عرض چند ساعت تمام شد. سپس گفت که «این پیامی است برای همه برندها و کسب و کارهای موجود». او ظاهرا از آنها می‌خواهد که این میم کوین را بپذیرند.


پذیرش دوج کوین به سرعت گسترش می‌یابد


امسال، پذیرش کریپتو به طور فعال در SMEها گسترش یافته است، زیرا شرکت‌های بیشتری شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال، از جمله میم کوین‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو کردند.


شرکت‌ها عمدتا رمزارزها را از طریق پردازشگرهای پرداخت مانند BitPay می‌پذیرند که رمزارز را به پول فیات تبدیل می‌کند. بنابراین، خریداران حساب خود را به صورت کریپتو پرداخت می‌کنند و فروشندگان پول فیات دریافت می‌کنند.


در میان فروشندگانی که امسال پذیرش DOGE را آغاز کردند، خرده فروش Best Buy، شبکه جهانی پرداخت Mercuryo و شرکت تحویل غذا Uber Eats دیده می‌شود.


تسلا پذیرش دوج کوین را برای کالاهای خود در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) به صورت آزمایشی آغاز کرد. در ماه می سال جاری (اردیبهشت)، این آزمایش موفقیت آمیز اعلام شد و شرکت تسلا دریافت این میم کوین را برای محصولات خود آغاز کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0