آکادمی هلاکوئی
1400/10/03
15:50
سوزاندن ۷.۵ میلیون رمزارز LUNA و فراتر رفتن آن از ۱۰۰ دلار !

رمزارز ترا (LUNA)، مرز ۱۰۰ دلار را شکسته…

رمزارز ترا (LUNA)، مرز ۱۰۰ دلار را شکسته است و در ۲۴ دسامبر(۳ دی) به بالاترین حد خود یعنی ۱۰۱.۵۰ دلار رسیده است. بایننس (Binance)، یک صرافی برتر ارزهای دیجیتال، فهرست شدن ترا یو اس دی (TerraUSD) را اعلام می کند. طبق داده‌های استیک هوشمند ترا(Terra)، نزدیک به ۷.۵ میلیون کوین LUNA در پنج روز گذشته سوزانده شده است.


ترا 1 - سوزاندن 7.5 میلیون رمزارز LUNA  و فراتر رفتن آن از 100 دلار !

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت LUNA، رمزارز بومی ترا، به طور پیوسته صعود کرده است و با افزایش ۵۵ درصدی در یک هفته، بالای ۱۰۰ دلار معامله می‌شود. LUNA همچنین ۱۳۲.۶ درصد نسبت به دسامبر(آذر) و ۲۱۵۰۸ درصد در سال افزایش یافته است. این کوین اکنون دارای ارزش کل بازار ۳۶.۵۸ میلیارد دلاری است و جایگاه خود را در بین ۱۰ پروژه بزرگ ارز دیجیتال حفظ کرده است.


در ماه اکتبر(مهر)، ترا اجرای پروپوزال ۴۴ را برای سوزاندن تقریبا ۹۰ میلیون رمزارز موجود در استخر جامعه اعلام کرد. سوزاندن رمزارز LUNA با ۷.۵ میلیون سوزاندن در پنج روز گذشته، با سرعت ثابت ادامه دارد.


ترا 2 - سوزاندن 7.5 میلیون رمزارز LUNA  و فراتر رفتن آن از 100 دلار !

طبق داده‌های DefiIlama، جدا از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی، LUNA همچنین به بالاترین رکورد در ارزش کل، یعنی به ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.


در ابتدای دسامبر(آذر)، ارزش کل(TVL) ترا، حدود ۱۱.۹ میلیارد دلار بود که نشان دهنده افزایش نزدیک به ۱۰۰ درصدی در کمتر از یک ماه بود. این ممکن است نشان دهد که کاربران وجوه قابل توجهی را در پروتکل قفل می کنند تا پاداش های شرط بندی را دریافت کنند. از نظر TVL، ترا در حال حاضر دومین شبکه بزرگ DeFi پس از اتریوم(Ethereum) و بالاتر از بایننس اسارت چین(Binance Smart Chain) است.


بایننس، Terra UST را فهرست می کند


صرافی کریپتو بایننس اعلام کرد که قصد دارد TerraUSD را فهرست کند و معاملات را برای جفت های تجاری UST/BTC، UST/BUSD و UST/USDT در ۲۴ دسامبر باز کند. TerraUSD، یک استیبل کوین غیرمتمرکز از بلاک چین ترا است. برای مینت یک TerraUSD، ۱ دلار از دارایی ذخیره، LUNA، باید سوزانده شود.


ترا 3 - سوزاندن 7.5 میلیون رمزارز LUNA  و فراتر رفتن آن از 100 دلار !

همانطور که U.Today گزارش داد، Terra LUNA به دنبال ادامه روند صعودی خود در کوتاه مدت است تا زمانی که بازار شرایط خرید اضافه را ثابت کند. در زمان انتشار این مطلب، LUNA در محدوده ۹۹.۸۴ دلار متغیر بود که ۱۵.۷۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0