همفکران
1401/01/21
09:01
تغییر سهام سهامداران عمده/ خرید و فروش های حقوقی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز ‌شنبه ، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۱۰ میلیون از سهام بانک ملت و صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بیش از ۲ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کردند، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی سپهرصاد ۲ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را بفروش رساند.


شرکت تجارت اوپال طلایی کیش نزدیک به ۶ میلیون و شرکت گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان ۹ میلیون از سهام بانک گردشگری را خریداری کردند.


در خودرویی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان یک‌میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران، شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام محورسازان ایران‌خودرو و شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام سایپادیزل را خریداری کردند.


در دارویی‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری توازن کوروش نزدیک به ۲ میلیون از سهام داروسازی کوثر، صندوق بازار گردانی سهم آشنایکم ۴ میلیون از سهام دارویی لقمان را بفروش رساندند.


در ادامه نیز شخص حقیقی ۹ میلیون از سهام شرکت کیسون و سبد-شرک بیش از یک میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کردند، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۳۰ میلیون از سهام تجلی توسعه معادن و فلزات و شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان ۲ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را به سهام خود افزودند.



انتهای خبر

0
0