آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
22:20
علی رغم اینکه SEC به تجارت داخلی خود آسیب می رساند، ریپل در خارج از ایالات متحده همچنان در حال پیشرفت است

چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino) از شرکت Fox Business…

چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino) از شرکت Fox Business در توییتر اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به مدیران ارشد آزمایشگاه Ripple را به اشتراک گذاشته است.


به گفته آنها، تنها مشاغل ریپل در داخل ایالات متحده هستند که از شکایت حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آسیب دیده اند.


به گفته این افراد، در خارج از ایالات متحده، تجارت بلاک چین ریپل همچنان در حال پیشرفت است. همانطور که اخیرا توسط U.Today گزارش شده است، ریپل یک مسیر ODL دیگر از ژاپن به فیلیپین راه اندازی کرده است. علاوه بر این، این شرکت همچنان شبکه RippleNet خود را گسترش می دهد، یکی از شرکت هایی که اخیرا به آن اضافه شده است، Paydek مستقر در انگلستان است. این شرکت قصد دارد از فناوری ODL ریپل برای توسعه تجارت خود در آفریقا و آمریکای لاتین و سازماندهی حواله ها و پرداخت های یکپارچه، ارزان و سریع برای کارگران و فریلنسرهای آماده به کار استفاده کند.


پیشتر نیز چارلز گاسپارینو در توییتر اعلام کرده بود که Ripple Labs قصد حل و فصل دعوی خود با SEC را ندارد اما قصد دارد که در برابر این قانون گذار پیروز شود.


گاسپارینو تاکید کرد که دستور کار SEC علیه شرکت های رمزارزی (SEC اخیرا تهدید کرده است که Coinbase را برای راه اندازی محصول Lend خود به دادگاه خواهد برد) و موفقیت ریپل در خارج از ایالات متحده، ثابت می کند که این قانون گذار “نوآوری را از ایالات متحده خارج می کند”.



انتهای خبر

0
0