بورس پرس
1399/11/11
08:22
بهره برداری کلینیک تخصصی انجمن آلزایمر با کمک یک میلیاردی بانک پارسیان

مرکز درمانی و مشاوره تخصصی انجمن آلزایمر که با کمک یک میلیارد تومانی بانک پارسیان ساخته شده بود، طی مراسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مرکز درمانی و مشاوره تخصصی انجمن آلزایمر ایران ( کلینیک تخصصی حافظه) که با کمک یک میلیارد تومانی بانک پارسیان ساخته شده بود، طی مراسمی به بهره برداری رسید.


مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک پارسیان در این مراسم گفت: حرکت در مسیر مسیولیت‌های اجتماعی و کمک‌های خیرخواهانه هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است که حاصل و نتیجه آن به بانک و کارمندان بازمی گردد. از آنجایی که کمک به ارتقای سطح سلامت مردم از اولویت‌های بانک پارسیان است در سال ۹۵ توافق نامه ای با انجمن آلزایمر به امضا رسید و به تبع آن کمک یک میلیارد تومانی بانک پارسیان برای ادامه ساخت مجتمع کلیلنیک آلزایمر تصویب شد. امیدواریم در سال‌های آینده هم شاهد توسعه میزان و سطح خدماتی که به بیماران آلزایمر ارایه می‌شود ، باشیم .


وی به دیگر خدمات ارایه شده از سوی بانک پارسیان در حوزه مسیولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بطور خلاصه می‌توان گفت از زمان تاسیس پارسیان، این بانک به شیوه‌های مختلف در مسیر توانمند سازی جامعه حرکت کرده به طوری که بخش قابل توجهی از اشتغال ایجاد شده در مناطق روستایی حاصل فعالیت‌های این بانک است.


این عضو هیات مدیره با اشاره به همکاری بانک پارسیان با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: این بانک در قالب طرح پیمان روستایی ۱.۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است. تلاش برای امنیت غذا ودرمان، تجهیز مراکز درمانی و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دارویی به ویژه داروهای بیماران خاص و سرطانی، آب و گاز رسانی و تامین سرپناه و ساخت خانه‌های بهداشتی، کارآفرینی از طریق توسعه ناوگان‌های حمل و نقل هوایی، کارخانجات فولاد سازی، بهینه سازی تاکسی‌های فرسوده، حمایت از بنگاه‌های صادراتی و توسعه پالایشگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط بانک پارسیان است.


معصومه صالحی رییس انجمن آلزایمر نیز در این مراسم گفت: با کمک پارسیان توانستیم قدم بزرگی در مسیر درمان و بهتر شدن وضعیت زندگی بیماران آلزایمر برداریم. با کمک وزارت بهداشت و صندوق بازنشستگی در ۱۲ استان، مراکزی برای شناسایی و درمان بیماران آلزایمری تاسیس شده و باید توجه داشت که یک سال تشخیص زود هنگام ۵ سال معلولیت ناشی از بیماری را به تعویق می‌اندازد. به همین دلیل غربالگری در سطح وسیع می‌تواند کمک کند که مردم زندگی با کیفیت تری را داشته و سالمندان هم از زندگی راحت تری بهره مند باشند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0