آکادمی هلاکوئی
1400/02/04
13:40
تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ شنبه ۴ اردیبهشت

قیمت ارزدیجیتال استلار از خط گردن الگوی سر…

قیمت ارزدیجیتال استلار از خط گردن الگوی سر و شانه نفوذ کرده و به زیر سطح اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ روزه رسیده است.


در ۳ مورد اصلاحی که شاهد بوده‌ایم، دو مورد آن تنها به مدت ۹ روز دوام داشت. با توجه به الگوی سر و شانه، احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت از سقف قیمتی ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) وجود دارد.


افت قیمتی که در بالا به آن اشاره شد، می‌تواند باعث رسیدن اندیکاتور RSI به زیر سطح ۳۰ واحد و ایجاد یک کف قیمتی برای شروع روند صعودی شود.


چارت استلار 3 300x200 - تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ شنبه ۴ اردیبهشتچارت استلار 3 300x200 - تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ شنبه ۴ اردیبهشت

در مسیر رسیدن به هدف ۰.۳۰۴$، سطوح ۰.۴۱۷$ در محدوده اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ روزه، ۰.۳۹۰$ و ۰.۳۷۲$ (کف قیمت در تاریخ ۴ اسفند) نقش سطوح حمایتی را ایفا می‌کنند.


هدف قیمتی ۰.۳۰۴$ نسبت به قیمت فعلی ۳۰٪، نسبت به خط گردن الگو سر و شانه ۳۴٪ و نسبت به سقف قیمتی ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) ۵۵٪ پایین‌تر می‌باشد.


در صورت تشکیل یک روند اصلاحی از سطح اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ در تایم فریم ۱۲ ساعته در ۰.۴۵۵$، اولین هدف سطح مقاومتی ۰.۴۶۳$ در محدوده خط گردن خواهد بود. در صورت تثبیت قیمت بالای این سطح، می‌توان انتظار رشد قیمت تا اندیکاتور میانگین متحرک ۵۰ در تایم فریم ۱۲ ساعته در ۰.۵۱۳$ را داشت. با این وجود، مقاومت بعدی در ۰.۵۴۵$ مقاومت مهمی محسوب می‌شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0