آکادمی هلاکوئی
1401/03/23
18:20
کاهش قیمت استیبل کوین USDD به ۰.۹۷ دلار

در حالی که بازار هنوز به طور کامل…

در حالی که بازار هنوز به طور کامل از TerraUSD (UST) بهبود نیافته و ترس باقی مانده است، یکی دیگر از پروژه های استیبل کوین نشانه هایی را از خود بروز می دهد.


قیمت پروتکل استیبل کوین USDD در روز دوشنبه به ۰.۹۷ دلار در پلتفرم‌های معاملاتی مهم ارزهای دیجیتال کاهش یافت. به همین دلیل، بازار با ترس از اینکه پروژه از Terra (LUNA) پیروی کند، شروع به نظارت بر پروژه کرد. CurveSwaps، رباتی که بر نقل و انتقالات دارایی های بزرگ نظارت می کند، اخیرا ۱ میلیون دلار USDD به ۹۹۷,۳۳۹ تتر(USDT) مبادله کرده است.


از سوی دیگر، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن(Nansen) نیز تشخیص داده است که یکی از وجوهی که بر روی دیپگ UST سرمایه گذاری کرده است، شروع به انتقال فعال مقادیر بیشتری از USDD و سایر استیبل کوین ها کرده است.


111111112222 225x300 - کاهش قیمت استیبل کوین USDD به 0.97 دلار

با نگاهی به داده های مربوط به وثیقه USDD، محقق Resdegen استدلال کرد که با نگاهی به پشتوانه استیبل کوین، USDD تنها ۹۲ درصد وثیقه دارد. بدون در نظر گرفتن ترون (TRX)، این نسبت به ۷۳٪ کاهش می یابد.


222222 257x300 - کاهش قیمت استیبل کوین USDD به 0.97 دلار

Tron DAO Reserve اخیرا اعلام کرد که ۷۰۰ میلیون دلار کوین (USDC) برای دفاع از پگ ماندن USDD دریافت کرده است. با این کار، تیم پشتیبان استیبل کوین توضیح داد که نسبت وثیقه USDD اکنون به ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0