آکادمی هلاکوئی
1401/05/28
16:19
تحلیلگر سابق Ark Invest: بیت کوین ۲۰،۰۰۰ دلار و اتریوم حداقل ۱۰۰۰ دلار

ریزش امروز بازار کریپتو ممکن است برای برخی…

ریزش امروز بازار کریپتو ممکن است برای برخی تعجب‌آور باشد، اما بسیاری از تحلیلگران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال چنین تحولاتی را پیش‌بینی کرده بودند.


کریس برنیسک (Chris Burniske)، تحلیلگر سابق Ark Invest و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، توییت خود را از این پیش‌بینی در اوایل آگوست (اواسط مرداد) تایید کرد. در آن پیش‌بینی، برنیسک خبر از تست مجدد پایین‌ترین سطح ماه ژوئن (خرداد) یا یک اصلاح قابل توجه داده بود.


به گفته این تحلیلگر، باید حداقل اصلاحی در قیمت ۲۰،۰۰۰ دلار برای بیت کوین و در ۱۰۰۰ دلار برای اتریوم صورت گیرد. وقتی از او پرسیده شد که چه زمانی باید منتظر چنین کاهشی باشیم، قبل از تغییر اتریوم به اثبات سهام یا پس از آن، برنیسک به پس از بروزرسانی اتریوم اشاره کرد.


بنابراین، اگر سخنان این تحلیلگر را باور داشته باشیم، پس از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، باید منتظر پایین ترین قیمت اتریوم در سال های اخیر باشیم.


مزایا و معایب سقوط امروز


بیت کوین به طور ناگهانی از حمایت ۲۲،۵۰۰ تا ۲۲،۸۰۰ دلار عبور کرد و در لحظه‌ای به ۲۱،۴۰۰ دلار رسید. باید به دو نکته اشاره کرد: مثبت – قیمت بیت کوین مقداری کاهش یافت و در نتیجه رشد هفته‌های اخیر اصلاح شد. منفی – اگرچه حال و هوای بازار صعودی است، اما رسیدن سریع به قیمت ۲۱،۴۰۰ تا ۲۱،۷۰۰ دلاری باعث می‌شود تا به ۱۹،۰۰۰ دلار فکر کنیم.


حمایت در ۲۱،۴۰۰ دلار باقی می‌ماند. برای ادامه رشد، قیمت باید در چند روز آینده بالای ۲۱،۸۰۰ دلار تثبیت شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0