بورس۲۴
1399/10/17
14:48
تخصیص ۱۵ سهم «سپیدار» به هر کد حقیقی و حقوقی

در این عرضه، تعداد ۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۶۰ کد معاملاتی مشارکت کردند که به فرایند تخصیص حداکثر ۷ سهم سپیدار به ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۰۵ نفر در حال انجام است.

بورس۲۴ : ۲۶ میلیون سهم از سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا امروز چهارشنبه به ‌عنوان نوزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با نماد معاملاتی «سپیدار» در بازار دوم عرضه و هر سهم این شرکت ۳۹ هزار و ۸۰۰ ریال کشف قیمت شد.


این میزان سهام سپیدار در محدوده قیمتی ۳۸ هزار تا ۳۹ هزار و ۸۰۰ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۱۵ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شد.


در این عرضه، تعداد ۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۶۰ کد معاملاتی مشارکت کردند که فرایند تخصیص حداکثر ۷ سهم سپیدار به ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۰۵ نفر در حال انجام است.


علاوه بر ۲۶ میلیون سهام سپیدار که امروز به عموم عرضه شد، روز شنبه تعداد ۴ میلیون سهم از سهام سپیدار سیستم آسیا به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد و بدین ترتیب تعداد کل سهام عرضه اولیه‌ای این شرکت به ۳۰ میلیون سهم می‌رسد که معادل ۱۵ درصد از کل سهام آن است.


مدیر این عرضه، شرکت کارگزاری مفید و متعهدین خرید آن نیز شرکت‌‌های مدیریت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر دانا و کارگزاری مفید بودند که به ترتیب خرید ۳۳.۳ و ۱۶.۷ درصد از سهام سپیدار را متعهد شدند.


شرکت سپیدار سیستم آسیا شهریورماه جاری در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه مشاوره و تهیه نرم‌افزار در بازار دوم فرابورس پذیرش شد.


تعداد کل سهام این شرکت ۲۰۰ میلیون سهم است که شرکت همکاران سیستم مالکیت ۹۹.۹۹ درصدی آن را در اختیار دارد.


در صدمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه، حمیدرضا رنجبری مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از فعالیت شرکت سپیدار سیستم آسیا می‌گذرد، گفت: این شرکت روی تحلیل و تولید نرم‌افزارهای سازمانی ویژه شرکت‌ها و اصناف فعالیت می‌کند و در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار مشتری در سراسر کشور از محصولات سپیدار سیستم استفاده می‌کنند.


منبع: فرابورس ایران


انتهای خبر

0
0