اقتصاد آنلاین
1400/06/15
16:00
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۵شهریور) / تدوام حضور شبندر در صدر

امروز معامله‌گرها ۲۲۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری صبا تامین خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۷.۲درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۰هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شبندر»، «صبا»، «برکت»، «شپنا» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۴۶۰تومان سهام پالایش نفت بندرعباس دست به دست شد، سرمایه‌گذاری صبا تامین پس از معاملاتی به ارزش ۲۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام سرمایه گذاری ایساتیس پویا (ویسا) پس از بازگشایی، با رشد ۵۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۷.۲درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۵.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۴سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


ارزش معاملات
رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.15.gif
انتهای خبر

0
0