اقتصاد آنلاین
1400/02/05
10:45
پیشرفت ۳۸درصدی بخش صنعتی پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران در خصوص آخرین وضیعت پروژه انتقال گفت: پروژه انتقال شرکت پشم شیشه از شیراز به منطقه ویژه اقتصادی شیراز با خرید زمین به مساحت هشت هزار کیلومتر از سال ۸۵ کلید خورد اما فاز اجرایی این پروژه به طور جدی از سال ۱۳۹۵ شروع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران به ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت پروژه انتقال شرکت به منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: پروژه انتقال شرکت در سال ۹۸ با سرعت قابل توجهی پیشرفت داشته است.


وی ادامه داد: امروز این پروژه ۳۸ درصد در بخش صنعتی و ۲۵.۵ درصد به صورت کلی پیشرفت داشته و زیرساخت‌های اصلی‌ترین قسمت کارخانه یعنی کوره ذوب شیشه انجام و در حال تکمیل است.


باقری افزود: همچنین عقد قرارداد با طرف خارجی که شرکت OGT است، صورت گرفته و ادامه کارهای مهندسی در حال پیگیری است.


براساس برنامه زمان بندی این پروژه می بایست تا آذر ماه به بهره برداری برسد و با سرعتی که پروژه دارد، این امر تا پایان سال محقق خواهد شد.


مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران تصریح کرد: امیدواریم با انتقال کارخانه از مکان فعلی که نزدیک به منطقه مسکونی است، در راستای مسوولیت اجتماعی خدمت شایانی به مردم و محیط زیست انجام دهیم.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با استفاده از تمام ظرفیت و توان و با همکاری و همدلی مهندسان و همکاران، پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.


انتهای خبر

0
0