بورس۲۴
1399/12/24
13:38
با حضور رییس جمهور انجام شد؛ افتتاح خطوط انتقال آب مس سرچشمه

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در پنجاه و هفتمین هفته از پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵ طرح که آب شیرین شده خلیج فارس و دریای عمان را به استان های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انتقال می‌دهد، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

بورس۲۴ : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در پنجاه و هفتمین هفته از پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵ طرح که آب شیرین شده خلیج فارس و دریای عمان را به استان های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انتقال می‌دهد، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.


دو خط انتقال آب از سیرجان به مجتمع مس سرچشمه و از مس سرچشمه به اردکان در مجموع به طول ۵۲۰ کیلومتر با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.


برای اجرای خطوط انتقال آب به اصفهان، مشهد و سیستان و بلوچستان که در مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ کیلومتر طول خواهند داشت نیز ۱۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


این پروژه‌های زیر ساختی و توسعه‌ای که برای ۵۴ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند، به طور کامل از سوی بخش خصوصی اجرا می شوند.


منبع: مس پرس


انتهای خبر

0
0