آکادمی هلاکوئی
1401/03/13
10:40
بالانسر در شبکه اتریوم لایه دوم Optimism راه اندازی شد

سازنده بازار خودکار و پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi)…

سازنده بازار خودکار و پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) بالانسر رسما روی Optimism، راه حل مقیاس بندی لایه ۲ اتریوم، در اقدامی طراحی شده برای بهبود عملکرد کاربر با افزایش مقیاس پذیری و کاهش هزینه ها، به کار گرفته شده است.


استقرار بالانسر(Balancer) روی Optimism همراه با Beethoven X، یک پلتفرم سرمایه گذاری غیرمتمرکز در شبکه Fantom که از Balancer v۲ جدا شده است، انجام شد. گفته می شود که هر دو تیم با هم یک صرافی غیرمتمرکز ایجاد کرده اند که قرار است در اکوسیستم Optimism رقابت کند.


مدیر عامل Balancer Labs، فرناندو مارتینلی(Fernando Martinelli)، گفت که استقرار Optimism پروژه او منعکس کننده این باور است که راه حل های مقیاس بندی لایه ۲ در کاهش هزینه تراکنش ها و تراکم شبکه موثر خواهند بود.


Optimism یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ است که برای آوردن تراکنش های سریع تر و کم هزینه تر به اتریوم طراحی شده است. گفته می‌شود که این شبکه از تمام برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم از طریق رول آپ های Optimistic پشتیبانی می‌کند، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری که به موازات زنجیره اصلی اتریوم عمل می‌کند.


طبق داده های صنعت، در حال حاضر، Optimism بیش از ۳۲۰ میلیون دلار ارزش کل قفل شده (TVL) در زنجیره خود از ۳۸ پروژه دارد. TVL آن در اواخر آوریل(اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱) به ۵۱۰ میلیون دلار رسید و در حال حاضر از نظر ارزش کلی شبکه در رتبه ۱۹ قرار دارد.


تعداد پروژه‌های راه‌اندازی شده در Optimism در ماه‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است، تا حدی به دلیل انتظاراتی که شبکه در حال آماده شدن برای انتشار توکن‌های جدید است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0