رمزارز نیوز
1401/04/23
10:50
شرکت بزرگ انیمیشن‌سازی والت دیزنی، پالیگان را انتخاب کرد!

پالیگان (Polygon)، پلتفرم لایه دوم و مقایس‌پذیری اتریوم، برای برنامه معتبر شتاب‌دهنده (Accelerator) شرکت والت… مطالعه مطلب ...

پالیگان (Polygon)، پلتفرم لایه دوم و مقایس‌پذیری اتریوم، برای برنامه معتبر شتاب‌دهنده (Accelerator) شرکت والت دیزنی (The Walt Disney) در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است.


طبق گزارش‌ها، دیزنی در برنامه شتاب‌دهنده امسال خود که از این هفته آغاز می‌شود، روی فناوری‌های واقعیت افزوده (AR)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و هوش مصنوعی (AI) متمرکز شده و پالیگان، یکی از شش پروژه‌ای است که برای این برنامه پذیرفته شده است.


رایان وات (Ryan Watt)، مدیرعامل پالیگان، روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که پالیگان، تنها بلاکچین انتخاب‌شده برای این برنامه است. دیزنی پیش‌تر اعلام کرده بود که در برنامه شتاب‌دهنده امسال خود، به دنبال جذب شرکت‌های در حال رشد با چشم‌اندازی برای تاثیرگذاری بر آینده فناوری و سرگرمی، است.


برنامه شتاب‌دهنده دیزنی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، به شرکت‌ها و پروژه‌های انتخاب‌شده اجازه می‌دهد تا از تیم شتاب‌دهنده و تیم رهبری دیزنی راهنمایی دریافت کرده و از کمک‌های مالی آن هم برخوردار شوند. این پروژه‌ها همچنین می‌توانند به فضای کاری مشترک در پردیس والت دیزنی در لس‌آنجلس دسترسی داشته باشند.


به دنبال انتشار این خبر، توکن اختصاصی پالیگان (MATIC) یک رشد بیش از ۱۷ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و بهترین عملکرد را در بین ۲۰ رمزارز برتر بازار داشته است.


انتهای خبر

0
0