بورس پرس
1401/03/23
00:00
شرکت فرابورسی درباره اثر خروج از ریل ۷ واگن مسافری بر درآمدها توضیح داد

شرکت فرابورسی درباره اثر خروج از ریل ۷ واگن مسافری در سانحه قطار مسیر مشهد یزد بر درآمدهای عملیاتی، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ریل سیر کوثر درخصوص اثر خروج از ریل ۷ واگن مسافری در سانحه قطار مسیر مشهد یزد بر درآمدهای عملیاتی، دست به شفاف سازی زد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای یکشنبه شد.


براین اساس، حسین هاشمی مدیرعامل "حسیر" پیرو اخبار منتشره در خصوص خروج از ریل واگن مسافری این شرکت در مسیر مشهد به یزد در ۱۸ خرداد که متاسفانه منجر به فوت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد، اعلام کرد: در این سانحه ۷ دستگاه از واگن های شرکت دچار آسیب شدند که سه دستگاه آسیب جدی و مابقی آسیب جزئی دید و هیچ گونه قصوری متوجه شرکت نیست.


ضمنا واگن‌ها تحت پوشش بیمه بوده و واگن های آسیب دیده جهت تعیین خسارت و بازسازی در حال انتقال به شرکت واگن سازی هستند و برآورد می‌شود متوسط طی ۴ ماه آینده تعمیر و مجددا مورد بهره‌برداری قرار گیرند. در حال حاضر تا انتقال واگن ها به شرکت واگن سازی میزان خسارت وارده مشخص نیست . بنابراین به محض تعیین خسارت جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.


ضمنا بلافاصله واگن های ذخیره موجود در شرکت، جایگزین واگن ها شده اند و با توجه به ورود واگن های جدید در تیرماه و شروع عملیات بازسازی این واگن ها در کوتاه ترین زمان ممکن، پیش‌بینی می‌شود این سانحه تاثیر معنی داری روی کاهش درآمدهای عملیاتی شرکت نداشته باشد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0