سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/21
08:27
#خودروسازی ✍️گروه خودروسازی تحت تاثیر جو کلی بازار زیر فشار عرضه است. شاخص این گروه با از دست دادن سطح حمایتی 195 هزار واحد، در صورتی که عرضه‌ها د...

#خودروسازی



✍️گروه خودروسازی تحت تاثیر جو کلی بازار زیر فشار عرضه است. شاخص این گروه با از دست دادن سطح حمایتی ۱۹۵ هزار واحد، در صورتی که عرضه‌ها در بازار ادامه‌دار باشد می‌تواند در ابتدا تا محدوده ۱۹۰ هزار واحدی و بعد از آن تا سطح ۱۸۰ هزار واحدی عقب‌نشینی کند.



🚦در این گروه #خساپا، با تکمیل موج X و رشد تا ۲۳۰ تومان وارد الگوی اصلاحی شده است. به نظر می‌رسد پایان ریز موج اول اصلاحی از الگو می‌تواند محدوده ۱۵۰_ ۱۵۵ تومانی باشد که در صورت برگشت و تثبیت قیمت در ناحیه مذکور می‌تواند در قالب ریز موج صعودی تا محدوده ۱۸۵ – ۱۹۰ تومان پیشروی کند.



🚗در طرف دیگر #خپارس کمی جلوتر از دیگر نمادهای خودرویی با نزدیک شدن به کف قبلی در قیمت ۱۰۰ تومان با افزایش نسبی حجم معاملات همراه شد. به نظر خپارس کمی در این محدوده نوسان داشته باشد تا همزمان با نزدیک شدن دیگر نمادهای این صنعت به کف قبلی خود مورد تقاضای بازار قرار گیرد.



🛻و در آخر #خزامیا را داریم که از نظر افزایش قیمت رشدی بیش از هم گروهی‌های خود داشته و بر همین اساس محدوده ۶۰۰ – ۶۲۰ می‌تواند اولین حمایت زامیاد باشد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0