رمزارز نیوز
1402/03/02
16:41
آغوش باز صرافی‌ها و شرکت‌های معاملاتی برای استقبال از پپه قورباغه!

بیتفینکس (Bitfinex)، یک پلتفرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال که انواع ابزارها و خدمات معاملاتی پیشرفته را ارائه… مطالعه مطلب ...

بیتفینکس (Bitfinex)، یک پلتفرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال که انواع ابزارها و خدمات معاملاتی پیشرفته را ارائه می‌دهد، رسما اعلام کرده که قصد دارد میم کوین پپه (PEPE) را لیست کند. این اقدام، گامی بزرگ در جهت پذیرش گسترده پپه است.


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس اطلاعیه بیتفینکس، سپرده‌گذاری پپه در این صرافی از روز ۲۲ می فعال شده و معاملات آن هم دو روز بعد آغاز خواهد شد. جفت ارزهای معاملاتی پپه در بیتفینکس، دلار آمریکا و تتر هستند.


میم کوین پپه که در آوریل امسال ایجاد شد، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش، یعنی سیاست بدون مالیات، مکانیزم سوزاندن برای حفظ کمیابی و سیستم توزیع مجدد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد.


طبق گزارش‌ها، کراکن، یکی دیگر از صرافی‌های معروف ارز دیجیتال نیز به تازگی پپه را به لیست دارایی‌های خود اضافه کرده است. این میم کوین پیش‌تر توسط صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، اوکی‌ایکس، بیت‌گیت و کوکوین نیز لیست شده بود.


علاوه بر این، اخیرا گزارش‌هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه، شرکت معاملاتی و ارائه‌دهنده نقدینگی Wintermute نسبت به خرید مقادیر قابل‌توجهی از توکن PEPE اقدام کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت در روزهای اخیر تقریبا ۲۲۷ هزار دلار PEPE فروخته و مدت کوتاهی پس از آن، شروع به خرید مجدد کرده است. داده‌های موجود نشان می‌دهد که این شرکت اکنون PEPE بیشتری نسبت به شیبا اینو (SHIB) دارد.


اگرچه علت دقیق پشت این اقدامات فاش نشده است، اما به وضوح تاثیر قدرتمندی را که سرمایه‌گذاران بزرگ در دنیای غیرقابل پیش‌بینی میم کوین‌ها اعمال می‌کنند، نشان می‌دهد.


انتهای خبر

0
0