بورس پرس
1400/07/22
00:00
معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، هپکو، شرکت تازه وارد، سهم ورشکسته + ۱۱ نماد

در روز افت ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی شاخص، حضور بانک پرحاشیه، شرکت تازه وارد، هپکو، سهم ورشکسته، سرمایه گذاری استانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۵.۱ و ۱۸.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گروه بهمن، ایران خودرو به همراه پالایشگاه بندرعباس با داد و ستد ۵۹۳، ۳۳۷، ۳۲۷، ۲۹۶ و ۲۴۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۸ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، لوله و تجهیزات سدید (سهم ورشکسته) شرکت حاضر در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس با افت یک درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۵۰۸.۱ هزار سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لوله و ماشین سازی ایران ، قند تربت جام، بانک سرمایه ، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهم تازه وارد)، مرآت پولاد، پگاه اصفهان، کشت و دامداری فکا، پرمیت ، لامپ پارس شهاب، نوش پونه مشهد، سرمایه گذاری کردستان، غلتک سازان سپاهان ، معدنی املاح ایران و هپکو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک سرمایه، دو سهم ورشکسته و تازه وارد، هپکو، شرکت سرمایه گذاری استانی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0