رمزارز نیوز
1401/05/28
13:00
پرداخت ۶۰ هزار دلار بیت کوین برای آشتی با همسر!!

رونالد کریگ ایلگ (Ronald Craig Ilg)، یک پزشک ۵۵ ساله از واشنگتن، اعتراف کرده که ۲ هزار دلار بیت کوین را برای… مطالعه مطلب ...

رونالد کریگ ایلگ (Ronald Craig Ilg)، یک پزشک ۵۵ ساله از واشنگتن، اعتراف کرده که ۲ هزار دلار بیت کوین را برای چندین قاتل در دارک وب ارسال کرده که وظیفه آنها، وارد کردن صدمات شدید به همکار سابقش بوده است. او که برای پنهان کردن هویتش، از اسامی مستعار استفاده می‌کرد، در پیامش به قاتل‌ها گفته بود:


من می‌خواهم شواهدی ببینم که این اتفاق افتاده است. اگر این کار خوب پیش برود، من یک کار پیچیده‌تر دیگر با اهداف کاملا متفاوت دارم.


موضوع جنایت بعدی ایلگ، همسرش بود که قصد جدا شدن از او را داشت. ایلگ نزدیک به ۶۰ هزار دلار بیت کوین به افراد تبهکار دارک وب پرداخت تا بتوانند همسرش را ربوده و به او هروئین تزریق کنند. ایلگ امیدوار بود که تحت تاثیر مواد مخدر، همسرش از طلاق منصرف شود!


خوشبختانه، اداره تحقیقات فدرال (FBI) این طرح را شناسایی کرد و کپی‌هایی از پیام‌های ایلگ به قاتل‌ها را به دست آورد. ایلگ که اکنون دستگیر شده، ممکن است به دلیل جرم‌هایی که مرتکب شده، به پنج تا هشت سال حبس محکوم شود.


انتهای خبر

0
0