مهدی راد
1400/05/09
22:27
دو کلام درد دل: شخصا معامله در ارزهای دیجیتال و یا فارکس رو به بورس ایران اگر از هیچ وجهی ترجیح ندم از نظر ادمین بودن در کانال ترجیح میدم. حتما م...

دو کلام درد دل:



شخصا معامله در ارزهای دیجیتال و یا فارکس رو به بورس ایران اگر از هیچ وجهی ترجیح ندم از نظر ادمین بودن در کانال ترجیح میدم.



حتما میپرسید چرا؟



جواب سادست: ادمین یه کانال نسبتا پر مخاطب وقتی سهمی رو معرفی یا پیشنهاد میده برای بررسی و چند بار ازش صحبت میکنه از نظر بعضی مخاطبین باید تا ابد از اون سهم همیشه صحبت کنه و البته اگر منفی شد ناسزا بشنوه و اگر مثبت شد و تشکری شد، اگر پیام تشکر دیگران رو منتشر کنه باز مورد حمله قرار بگیره.



سطح فرهنگ بعضی‌ها به همین اندازه هم ختم نمیشه و حتی دعوای زرگری در گروه‌شون راه میندازند تا شخص مورد نظر اصطلاحا بهش بر بخوره تا از هرچه میتونه بگذره و به عنوان پدر سهم از سهم حمایت کنه تا این اشخاص بتونن با چند درصد سود بیشتر خارج بشن و نوسانشونو گرفته باشن.



البته موضوع به اینجا ختم نمیشه؛ بعضی‌های دیگه هستند که کانال میزنند و شروع به تخریب فعالین قدیمی تر بازار عمدتا با کانال های پرمخاطب‌تر میکنند چون هنری در تحلیل ندارند و از این طریق بدنبال جذب ممبر برای خود هستند. متاسفانه برخی هم خام این صحبت‌ها شده و با خودشون میگن خب این که داره پشت سر فلانی اینطوری حرف میزنخ پس باید چیزی بیش از اون بدونه یا بلد باشه و جذب این افراد میشه.



اینجا فضای مجازی است جاییکه آدم خود واقعیش رو بروز میده چون تقریبا ناشناس هست. این رفتارها هم ناشی از اختلالات روانی است. البته ما اطلاع داریم با مدرک که این افراد حتی به گروه خودشون هم خیانت کردند (که دلیل دیگری گواه بر داشتن اختلال روانی این افراد هست) که مسلما اگر منتشر کنیم احدی در بازار بهشون دیگه اعتماد نخواهد کرد؛ اما مسلما بنده نه شخصیتم اجازه میده و نه این افراد رو در حدی میبینم که بخوام پستی از کانال رو اختصاص بدم به اسم این اشخاص و اعمالشون. این پست هم یک پست کلی است برای آگاهی شما.



خیلی وقت پیش یادگرفتن بجای تمرکز روی نشان دادن عیب دیگران روی پیشرفت و ارتقاء شخصیت و کار خودم تمرکز کنم. دقیقا به شما هم توصیه میکنم همین کار رو انجام بدید، همه کانال های زرد که پشت سر دیگران حرف میزنند رو ترک کنید و بذارید اون افراد با دنیای خودشون خوش باشند. اینطوری بیشتر روی پیشرفت خودوون تمرکز میکنید.



امیدوارم همگی شاد و موفق باشید💚

انتهای خبر

0
0