همفکران
1401/03/29
11:43
#مجمع #شگویا 📌ادامه گزارش همفکران از مجمع شگویا در ادامه این جلسه به برخی سوالات سهامداران نیز پاسخ داده شد که به شرح زیر است: ✅پروسه فروش د...

#مجمع


#شگویا



📌ادامه گزارش همفکران از مجمع شگویا




در ادامه این جلسه به برخی سوالات سهامداران نیز پاسخ داده شد که به شرح زیر است:



✅پروسه فروش داخلی به این صورت است که طی سه روز باید وجوه آن وصول شود.



✅شرکت روی نرخ اسید استیک اعتراض داشته که خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسید.



✅در خصوص استفاده از ظرفیت ها و گرید بطری بجای نساجی گفته شد که ، سال گذشته از توان برخی شرکت های داخلی استفاده شد و مواد خام به آنها دادیم اما به یکباره این شرکت ها قیمتهای خود را افزایش دادند و همکاری نکردند، امسال مجددا طبق دستور هیئت مدیره مجددا با این شرکت ها اگر به یک توافقی برسیم از این امکان استفاده خواهیم کرد.



✅قیمت کف عرضه محصولاتمان را صنایع پایین دستی تعیین میکنند و ما موظف هستیم طبق بخشنامه دولت، همه محصولاتمان را از طریق بورس کالا عرضه کنیم و امکان عدم عرضه به هیچ عنوان نداریم.



✅در خصوص انحصار کاتالیست پالادیوم و بومی سازی آن گفته شد، اگر این کاتالیست نباشد باید این مجموعه تعطیل شود.این کاتالیست ساخت دو شرکت خارجی بود. برای ساخت این کاتالیست از شرکت های توانمند داخلی دعوت به عمل اوردیم و توانستیم در پایان سال به ساخت آن دست یافتیم. اولین بچ اول آن ساخته و بچ دوم در دست اقدام است و احتمالا تا اواسط شهریور جشن بومی سازی این کاتالیست را برگزار خواهیم کرد.



✅در خصوص زمزمه های فشار وزارت صمت به شگویا برای واردات پت به منظور کاهش رقابت در بورس کالا نیز گفته شد، حتما در برابر این موضوع مقاومت خواهیم کرد و حامی منافع حقوق سهامداران هستیم.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0