بورسینه
1399/10/29
16:57
🔹در بورس امروز در مجموع حدود چهار هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «وخارزم»، «چخزر»، «شستا» و «وسپهر» به ترتیب در ر...

🔹در بورس امروز در مجموع حدود چهار هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «وخارزم»، «چخزر»، «شستا» و «وسپهر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در دومین روز معاملاتی هفته معادل ۱۷۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری خوارزمی پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام صنایع چوب خزر کاسپین نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹در بازگشایی #غزر (زر ماکارون) با ۱۳درصد افت قیمت کام سهامدارانش را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «سیمان، آهک و گچ» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۳.۷درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۴نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0