آکادمی هلاکوئی
1400/04/28
13:00
نمایش املاک و مستغلات NFT هنرمند چینی در فستیوال نوآوری با حمایت مالی Alibaba!

فستیوال Taobao Maker امسال، یک رویداد سالانه جشن…

فستیوال Taobao Maker امسال، یک رویداد سالانه جشن هنر و کارآفرینی چینی به میزبانی پلتفرم تجارت الکترونیکی متعلق به Alibaba ، با نام Taobao ، برای اولین بار توکن های NFT را به نمایش می گذارد.


رویداد امسال، شاهد پلتفرم برنامه غیرمتمرکز Near Protocol با شرکت بازی های بلاک چین Web۳Games و هنرمند چینی Huang Heshan برای فروش املاک و مستغلات مبتنی بر NFT که توسط Huang ساخته شده است، خواهد بود.


” Bu Tu Garden ” مجازی Heshan در طول این رویداد در دسترس خواهد بود. این باغ شامل بیش از ۱۰۰۰ سازه مجازی، از جمله ده “ویلا لوکس برای یک خانواده” ، ۳۰۰ واحد سطح بالا و ۱۰۰۰ سایبان”چتری” می باشد.


باغ Bu Tu بخشی از اولین مجموعه NFT هنرمند چینی، Heshan ، با نام “ Toorich City Series ” را تشکیل می دهد که براساس یک سرمایه دار واقعی در املاک و مستغلات به نام آقای Toorich ساخته شده است که به ساخت مسکن در بازار برای محرومان از نظر اقتصادی اختصاص دارد.


NFT های Bu Tu Garden را می توانید با استفاده از renminbi چین از طریق وب سایت Taobao خریداری کنید. این توکن ها باید با کیف پول Near درخواست شوند.


فستیوال Taobao Maker برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برگزار شد و رویداد امسال از ۱۷ تا ۲۵ جولای(۲۶ تیر تا ۳ مرداد) در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی شانگهای برگزار می شود.


Heshan در گفتگو با Blockcast ، تعجب خود را از سهولت کار با توکن های NFT بازگو کرد و اظهار داشت: “من در ابتدا فکر می کردم که مفاهیم بلاکچین و NFT بسیار پیچیده خواهد بود.”


توصیف “ socialist cyberpunk ” ، همچنین بر کاهش هزینه های مینت NFT در Near در مقایسه با اتریوم تاکید کرد و اظهار داشت: “هزینه واریز NFT در اتریوم، صدها یا هزاران و دلار بیش از حد گران است. هزینه NEAR فقط چند سنت است و بسیار مناسب است.”


در حالی که NFT های املاک و مستغلات دیجیتال Heshan کاملا هنری هستند، املاک و مستغلات مبتنی بر رمزنگاری تقریبا در طول سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. در ماه گذشته یک قطعه زمین دیجیتالی در بازی Blockchain Decentraland با بیش از ۹۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شد.


هفته گذشته، Cointelegraph گزارش داد که Kieran Warwick ، بنیانگذار Illuvium ، یک قطعه زمین مجازی را با سود بیش از ۹۰۰۰ درصد، در سال گذشته در Axie Infinity خریداری کرده بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0