آکادمی هلاکوئی
1400/07/21
10:30
لایتکوین برای سومین بار در ۲۰۲۱، اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است

اتفاق خوبی که در حال حاضر برای Litecoin…

اتفاق خوبی که در حال حاضر برای Litecoin (LTC) رخ می دهد این است که یک افزایش ناگهانی در فعالیت آدرسهای Litecoin وجود دارد. ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment گزارش داد که Litecoin از نظر فعالیت آدرس ، دومین پلتفرم بلاک چینی بزرگ، Ethereum (ETH) را پشت سر گذاشته است. ارائه دهنده داده گزارش می دهد:


“Litecoin به تازگی برای سومین بار در سال جاری اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است. ما همچنین دریافتیم که تعداد پرداختهای Litecoin ، که تعداد آدرسهای دریافت کننده LTC را تعیین می کند ، به یک سقف تاریخی رسیده است.”


111 - لایتکوین برای سومین بار در 2021، اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است

طبق ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment ، آدرس های فعال روزانه به ۶۰۰ هزار رسیده است که برای یک رمزارز UTXO فوق العاده است. علاوه بر این ، بر خلاف اتریوم ، Litecoin از پشتیبانی قوی DeFi یا NFT که به آدرس های فعال کمک می کنند ، برخوردار نیست.


تعداد پرداخت Litecoin به بالاترین حد خود رسیده است


معیارهای مهم دیگری که توسط ارائه دهنده داده های زنجیره ای برجسته شده “تعداد پرداخت” است که سقف روند صعودی ۲۰۱۷ را شکست. ارائه دهنده داده ها خاطر نشان کرد:


“این معیار خاص UTXO، تعداد آدرسهایی را که Litecoin دریافت می کنند شمارش می کند. و بسیار نزدیک به تعداد آدرس های فعال است. خوب ، LTC متعلق به UTXO است. شاید مقایسه فعالیت زنجیره ای آن با بیت کوین منطقی باشد.”


222 - لایتکوین برای سومین بار در 2021، اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است

قیمت LTC ثابت می ماند


با وجود افزایش اخیر فعالیت آدرس ، این موضوع در قیمت LTC منعکس نشده است. قیمت Litecoin (LTC) همچنان ثابت است و با قیمت ۱۷۳.۷۸ دلار و ارزش بازار ۱۱.۹ میلیارد دلار معامله می شود.


ماه گذشته در سپتامبر(شهریور) ۲۰۲۱ ، LTC به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ یعنی ۲۲۳ دلار رسید ، زیرا شایعات زیادی مبنی بر اینکه غول خرده فروشی Walmart قصد دارد پرداختهای LTC را تسهیل کند ، افزایش یافت. با این حال ، در اتفاقی که به نظر می رسید پامپ و دامپ کلاسیک است، این قیمت کمتر از ۲۴ ساعت پایدار ماند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0