رمزارز نیوز
1401/04/29
15:30
خرید مستقیم در دایرکت اینستاگرام به کمک کیف پول متاورسی!

کاربران اینستاگرام از این به بعد می‌توانند مستقیما از طریق چت در دایرکت خرید کنند. این خبر از سوی اینستاگرام… مطالعه مطلب ...

کاربران اینستاگرام از این به بعد می‌توانند مستقیما از طریق چت در دایرکت خرید کنند. این خبر از سوی اینستاگرام در یک پست وبلاگی منتشر شده است. این ویژگی برای کسب‌وکارهای کوچک نیز فعال خواهد شد و از طریق متاپی (MetaPay)، کیف پول متاورسی متا، امکان ثبت و پیگیری خریدها را میسر خواهد کرد.


اینستاگرام می‌گوید که حدود یک میلیارد نفر در هفته به حساب یک کسب‌وکار در اینستاگرام پیام می‌دهند. هنوز مشخص نیست که این قابلیت برای چه تعداد و کدام کسب‌وکارها فراهم خواهد شد. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید متاپی را دانلود کنند.


مارک زاکربرگ، پیش از این، خبر راه‌اندازی متاپی را داده بود که در واقع، نسخه دیجیتالی فیسبوک پی (Facebook Pay)، محسوب می‌شود، اما به عنوان روشی جهانی برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات با استفاده از هویت‌های دیجیتال در متاورس توسعه می‌یابد.


با اضافه شدن ویژگی پرداخت مستقیم، صاحبان کسب‌وکار، امکان تعامل سازنده‌تر با مشتریان و پاسخ‌گویی مفیدتر به سوالات آن‌ها به‌خصوص در مورد قیمت و ایجاد درخواست خرید را خواهند داشت.


ماه گذشته نیز، اخباری در مورد راه‌اندازی آزمایشی طرح به اشتراک‌گذاری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در استوری‌های اینستاگرام با استفاده از قابلیت Spark AR منتشر شده بود.


انتهای خبر

0
0