کوینیت
1399/10/20
16:30
مدیرعامل ریپل: برای حل و فصل مشکلات پیش آمده، در حال مذاکره با کمیسیون SEC هستیم

برد گارلینگهوس در یک رشته پست‌های توییتری به اظهار نظر در رابطه با دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و تلاش‌های شرکت ریپل برای رفع این مشکل پرداخت

نکات برگزیده مطلب مدتی قبل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) به اتهام «فروش اوراق بهادار ثبت نشده با ارزشی بالغ بر ۱/۳ میلیارد دلار» یک پرونده‌ی قضایی علیه شرکت ریپل(Ripple) و چند تن از مقامات آن از جمله برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse) و کریس لارسن(Chris Larsen) تشکیل داد. حال آقای گارلینگهوس با انتشار یک رشته پست‌های توییتری پیاپی اعلام نموده که مقامات شرکت ریپل در تلاش‌اند تا به این مسیله رسیدگی کرده و هرچه سریع‌تر به یک راه‌حل جامع برسند. وی در یکی از این پست‌های توییتری اعلام کرد که «در تلاش هستیم تا به یک راه‌حل جامع رسیده و پرونده‌ی کمیسیون SEC را حل و فصل کنیم».

صحبت‌های برد گارلینگهاوس

به گفته‌ی برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse) مدیرعامل شرکت ریپل( Ripple )، این شرکت مدت‌هاست که به دنبال یک توافق جامع با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC ) بوده است، با این حال همچنان این تلاش‌ها نتیجه‌ای در بر نداشته است.


طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در ماه دسامبر یک دادخواست علیه شرکت ریپل و چند تن از مقامات آن تشکیل داد. در این پرونده ذکر شده بود که آقای کریس لارسن(Chris Larsen) یکی از بنیانگذاران شرکت ریپل به همراه آقای گارلینگهاوس در یک برنامه‌ی فروش اورق بهادار ثبت نشده و غیرقانونی به ارزشی بالغ بر ۱/۳ میلیارد دلار نقش داشته‌اند.


نوشته های مشابه

تلگرام انجمن بلاک‌چین آمریکا Telegram

انجمن بلاک‌چین آمریکا از فعالیت‌های تلگرام در مقابل کمیسیون SEC حمایت کرد

آوریل ۶, ۲۰۲۰

آغاز دوره‌ی آموزشی بلاکچین در دانشگاه توکیو با حمایت بنیاد اتریوم

نوامبر ۲۴, ۲۰۱۸

تلگرام

تلگرام درخواست فروش توکن‌های گرام به شهروندان غیرآمریکایی را به دادگاه ارایه داد

مارس ۳۰, ۲۰۲۰

تاخیر مجدد در تصمیم‌گیری کمیسیون SEC نسبت به ETF بیت‌کوین و بی‌تفاوتی بازار رمزارزی نسبت به آن

می ۲۱, ۲۰۱۹ سخنگوی کمیسیون SEC در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اظهار داشت که «متهمان این پرونده در ثبت برنامه‌ی فروش اوراق بهادار و یا اعلام برآورد درآمد حاصل از آن کوتاهی کرده‌اند، این رویکرد با مقررات ثبت اوراق بهادار فدرال مغایرت کامل دارد».


ریپل Ripple XRP کمیسیون SEC

آقای گارلینگهوس در پست توییتری اخیر خود به تلاش‌های شرکت ریپل برای حل و فصل این پرونده اشاره نموده و اعلام کرده است که «نمی‌تواند در رابطه با جزییات صحبت کنم، اما بدانید که ما تلاش خودمان را کرده‌ایم و این کار را همچنان ادامه خواهیم داد، تا درنهایت با دولت جدید به یک توافق جامع برسیم. این توافق به جامعه‌ی ریپل اجازه خواهد داد که دوباره به مشارکت و نوآوری ادامه دهند، درحالیکه از مصرف‌کنندگان و بازارهای مالی منظم اکوسیستم ریپل نیز حفاظت خواهد شد».


پاسخ به برخی سوالات

این مدیرعامل شناخته شده در فضای رمزارزی همچنین تلاش کرد تا به برخی سوالات مرتبط با ریپل از جمله پرداخت پول به صرافی‌های رمزارزی جهت لیست کردن رمزارز XRP، پاسخ دهد. به گفته‌ی وی «ریپل هیچ کنترلی بر پلت‌فرم‌هایی که آن را لیست کرده‌اند و همچنین کسانی که مالکیت XRP بر عهده دارند، ندارد».


ریپل Ripple XRP کمیسیون SEC

یکی از پست‌های برد گارلینگهوس البته این پاسخ آقای گارلینگهوس از نظر برخی ناظران از جمله هیلی لنون(Hailey Lennon) از همکاران شرکت اندرسون کیل(Anderson Kill) کافی نبوده است؛ وی در واکنش به پست‌های توییتری آقای گارلینگهوس این پرسش را مطرح کرد که «بنابراین پاسخ شما یک نه می‌باشد؟ آیا ریپل پولی پرداخت کرده یا خیر».


در نهایت آقای گارلینگهوس توضیح داد که چرا ریپل همچنان به پرسش‌ها و اتهامات کمیسیون SEC پاسخ مناسب نداده است. به گفته‌ی وی «طی شدن روند پرونده‌های قانونی غالبا کند است. ممکن است اوضاع آرام به نظر برسم، اما در پشت صحنه اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. ما ظرف چند هفته‌ی آتی پاسخ‌های اولیه‌ی خودمان[به این اتهامات] را ارایه خواهیم کرد».


نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیرعامل شرکت ریپل و رویکرد وی نسبت به مشکلات پیش آمده چیست؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.


[تعداد: ۰ میانگین: ۰ /۵]

برچسب ها RIPPLE SEC XRP برد گارلینگهوس رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ریپل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

انتهای خبر

0
0