آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
18:10
یک مدل اینستاگرام یک DAO را برای ساخت رسانه اجتماعی Web۳ راه اندازی کرد

اینفلوئنسر محبوب رمزارز، Irene Zhao ،اکنون یک DAO…

اینفلوئنسر محبوب رمزارز، Irene Zhao ،اکنون یک DAO اختصاصی به نام IreneDAO دارد. در حالی که برخی این پروژه را به عنوان یک مد رد کرده اند، اما به آینده احتمالی اشاره می کند که در آن NFT ها، DAO ها و رسانه های اجتماعی همگرا می شوند.


IreneDAO روز جمعه راه اندازی شد و به سرعت شروع به کار کرد. گذرنامه های NFT برای ورود به DAO در حال حاضر با ۱.۲۵ اتریوم معامله می شوند.


توکن های غیر قابل تغییر IreneDAO در Premium معامله می شود.به نظر می رسد که DAO ها چیزی بیشتر از به دست آوردن NFT های ارزشمند، قانون اساسی ایالات متحده، یا زنجیره ی بلاک باستر وجود دارد، اکنون آنها شروع به تبدیل شدن به باشگاه های هوادار کرده اند.


یک DAO جدید به نام IreneDAO پس از راه‌اندازی روز جمعه، طوفانی در دنیای رمزارز ایجاد می‌کند. DAO به Irene Zhao، یک مدل اینستاگرام، اینفلوئنسر و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال ۲۸ ساله اختصاص دارد که اخیرا کار خود را به عنوان دلال کالا رها کرده و به دنبال شغلی در صنعت کریپتو است. IreneDAO به عنوان مجموعه‌ای از استیکرها شروع به کار کرد که مجموعه‌ای از عکس‌های ژائو را در حالت‌های مختلف نشان می‌دهد. هر عکس دارای پوشش متنی است.


به عنوان یک مجوز دسترسی به “قبیله پیدایش” DAO توصیف شده و با حالت رایگان ایجاد می شود. آنها در حال حاضر با قیمت ۱.۲۵ اتریوم در OpenSea، حدود ۴۱۲۵ دلار در زمان انتشار، معامله می‌شوند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0