اقتصاد آنلاین
1400/07/27
16:52
فولاد تاراز برای سومین سال متوالی واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد

شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد این استان معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد این استان معرفی شد و به همین منظور روز شنبه ۲۴ مهر در آیینی، مسئولان استانی تندیس نشان عالی استاندارد و لوح تقدیری به پاس این دستاورد به مدیر عامل شرکت فولاد تاراز اهدا کردند.


معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین که با حضور مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی، مدیر کارخانه و دستیار مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت فولاد تاراز در استان را در شرایط تحریم، شیوع کرونا و سایر تنگاناهای اقتصادی ستودنی دانست و گفت: اینکه این واحد بر این مشکلات غلبه کرده و توانسته در جایگاه رفیعی قرار گیرد نشان از مدیریت شایسته و هنرمندانه این مجموعه دارد.


2

مجید نظری با تبریک ایام خجسته ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) و روز ملی استاندارد، تصریح کرد: بی‌شک عملکرد مطابق استاندارد موضوع مهمی است که در این شرکت به خوبی رعایت شده و امید است همواره شاهد موفقیت‌های این شرکت باشیم.


معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه تولید و صنعت کار کردن بسیار سخت است و همدلی و هنر اینست که در این فضا بتوان به بهترین عملکرد را ارائه داد، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد تاراز نمونه عینی این همراهی و هم‌افزایی و عملکرد هنرمندانه است.


نظری افزود: از دهه فجر سال ۹۲ تا هفته دولت سالجاری ۳ هزار و ۵۰۰ طرح با اختصاص۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده که بسیاری از آن در حوزه صنعتی بوده است.


وی، شیوع کرونا، وقوع بیش از یک دهه خشکسالی و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را از مهمترین چالش‌های استان در سالهای اخیر دانست و گفت: با این وجود تلاش شد تا با همدلی و هم‌افزایی بر بخش زیادی از این مشکلات غلیه کنیم و چرخ تولید و اقتصاد استان بچرخد.


نظری از کاهش بیش از ۲ درصدی نرخ بیکاری استان در سالجاری خبر داد و گفت: نرخ بیکار استان در پایان سال ۹۹ به عدد ۱۵.۲ درصد رسید که این شاخص در پایان تابستان امسال به ۱۳.۴ درصد کاهش یافت.


3

وی خشکسالی و کمبود آب برای شهرک‌های صنعتی و شرب مردم را از یگر چالش‌های موجود برشمرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ روستای استان به مدت روزی چهار ساعت آبرسانی سیار می شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری، میران همدلی و هم افزایی بین مردم و مسوولان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس همین همدلی در وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، استان با کمترین خسارت و مشکل روبرو بوده است.


مهندس حسین زاده با اشاره به شرایط سخت حاکم بر بازار گفت : محصولات تاراز در مدت بسیار کوتاه توانسته است به یک محصول برند تبدیل شود و جایگاه خودش را در بازار بدست آورده است وی ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان سال آینده فاز اول توسعه شرکت تاراز به بهره برداری برسد .


محمد رضا جعفرآقایی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ضمن تبریک هفته استاندارد بیان کردند که از استراتژی های مهم شرکت ، توجه به تولید محصولات با کیفیت در تراز استاندارهای جهانی و متمایز با سایر رقبا است که این مهم با پشتوانه پرسنل متخصص و پرتلاشمان و اعمال استانداردهای سختگیرانه محقق گردیده و موجب شده تا محصول با کیفیتی روانه بازار گردد که رضایت مشتری و خوشنامی در بازار ورق گالوانیزه کشور را به ارمغان آورده است.


4
انتهای خبر

0
0